Hrvatski tableti, HG Spotov Forcebook i MSAN-ov Vivax, po prodaji su prestigli Appleov iPad i nalaze se među pet najprodavanijih brendova tableta u Hrvatskoj, doznaje Poslovni dnevnik. Time se pokazala točnom procjena čelnika najveće hrvatske IT tvrtke MSAN grupe Miroslava Huzjaka koji je krajem 2012. godine, kada se počeo prodavati prvi hrvatski tablet Vivax, izjavio da je uvjeren da domaći natjecatelji mogu uspješno konkurirati iPadu.
Informacije koje su došle od domaćih proizvođača tableta pokazuju da hrvatski brendovi tableta Forcebook, Vivax i H18 u Hrvatskoj zajedno drže nešto manje od 20 posto tržišnog udjela. Riječ je o podacima za razdoblja studeni-prosinac lani i siječanj-veljača ove godine i odnose se samo na hrvatsko tržište, ne i izvoz. Ti podaci pokazuju da u ovoj godini, unatoč stagnaciji svih tržišta potrošačke elektronike izuzev pametnih mobitela, domaći brendovi tableta rastu u tržišnom udjelu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.To je kao da ste napisali : “Veliki uspjeh Lade u Hrvatskoj – prodaje se bolje od Ferraria”
Naravno da se prodaju bolje od iPada, ali senzacija bi bila i da jesu bolji od iPada, ili da su u istom cjenovnom rangu kao iPad a prodaju se bolje od njega. Ovako… samo sencionalizam bez ikakvog pokrica.
Uključite se u raspravu