Kina je rijetko bezuvjetno prihvaćala proizvode američkih kompanija. Zato ne bi trebalo čuditi da su pojedini proizvodi koji su snažno prisutni u drugim dijelovima svijeta, u Kini zamijenjeni autohtonim proizvodima. Među njima spada i kineska tehnološka kompanija Tencent Holdings koja ima više korisnika nego Twitter i veću prodaju od Facebooka, navodi money.cnn.com.
Osnovana u Shenzhenu prije 15 godina, tvrtka nudi sve, od online i mobilnih igara do usluga pretraživanja, razvoja softvera, e-commerce usluga i instant poruka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu