Godinu dana nakon predstavljanja, startup Monolith korak je do potpisivanja ugovora o suradnji s jednim od vodećih trgovaca iz modne industrije. Iako još nisu željeli otkrivati detalje, poručili su da je riječ o međundarodnom sportskom brendu koji posluje i u Hrvatskoj.
"Očekujem da će Monolith postati najveća tvrtka za optimizaciju retail industrije. Analitika koju Monolith pruža svojim korisnicima omogućuje uvid u ponašanje potrošača te otkriva njihove želje i pretvara ih iz promatrača u kupce", poručio je Martin Birač, direktor i vlasnik Monolith grupe koja se posljednjih nekoliko mjeseci fokusira na retail industriju. Monolith je, naime, uređaj koji putem senzora reagira na pokret ili podražaj čovjeka te prati njegovo ponašanje i kretnje u prostoru, što trgovcu otkriva podatke kojima može optimizirati procese prodaje na maloprodajnim mjestima. Dakle, trgovcima pomaže da prodajni prostor bolje prilagode potrošaču te ga potaknu na kupnju. "Etablirani trgovački lanci žele znati tko su njihovi kupci, što ih motivira na kupnju te kako reagiraju na reklamne oglase.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu