Monolith će ‘snimati’ kupce velikoga sportskog brenda

Autor: Majda Žujo , 14. travanj 2013. u 22:00
Martin Birač, vlasnik Monolith grupe/PIXSELL

Pred potpisivanjem su ugovora s jednim od vodećih trgovaca iz modne industrije. Njihov uređaj, kažu, svima može povećati prodaju barem 1 posto.

Godinu dana nakon predstavljanja, startup Monolith korak je do potpisivanja ugovora o suradnji s jednim od vodećih trgovaca iz modne industrije. Iako još nisu željeli otkrivati detalje, poručili su da je riječ o međundarodnom sportskom brendu koji posluje i u Hrvatskoj.

"Očekujem da će Monolith postati najveća tvrtka za optimizaciju retail industrije. Analitika koju Monolith pruža svojim korisnicima omogućuje uvid u ponašanje potrošača te otkriva njihove želje i pretvara ih iz promatrača u kupce", poručio je Martin Birač, direktor i vlasnik Monolith grupe koja se posljednjih nekoliko mjeseci fokusira na retail industriju. Monolith je, naime, uređaj koji putem senzora reagira na pokret ili podražaj čovjeka te prati njegovo ponašanje i kretnje u prostoru, što trgovcu otkriva podatke kojima može optimizirati procese prodaje na maloprodajnim mjestima. Dakle, trgovcima pomaže da prodajni prostor bolje prilagode potrošaču te ga potaknu na kupnju. "Etablirani trgovački lanci žele znati tko su njihovi kupci, što ih motivira na kupnju te kako reagiraju na reklamne oglase.

S obzirom na to da Monolith uređaj ima mogućnost obrade svih podataka vezanih uz ponašanje potrošača na mjestu prodaje, klijenti mogu dobiti povratnu informaciju u realnom vremenu o tome koje poruke privlače najveću pažnju kupaca te ih potiču na donošenje odluke o kupnji", kažu u Monolithu, čija je vizija uložiti 100 posto truda, znanja i inovativnosti kako bi za jedan posto poboljšali retail industriju te u roku od 1000 dana postali najbolji optimizator prodaje u Europi i na Bliskom istoku. Stručnjaci iz Monolitha tvrde da ne postoji subjekt u retail industriji koji na taj način ne bi mogao poboljšati prodaju barem jedan posto. Stoga su svoju tehnologiju odlučili ponuditi svim maloprodajnim lancima u modnoj industriji. Monolith grupa nedavno je svoj uređaj predstavila i na Google Campusu u Londonu, a uskoro će potencijalne partnere i investitore u daljni razvoj tražiti na sajmu "The next web" u Amsterdamu, gdje su izabrani među 16 startupova.  

Komentirajte prvi

New Report

Close