Dobro razrađena marketinška strategija uključuje i ciljane objave s jasnom porukom putem digitalnih kanala. No isključivo reklamni sadržaj i „teške“ teme ponekad mogu izazvati i neželjene učinke i „umoriti“ čitatelje. Istraživanja su pokazala da više od 50% korisnika u prosjeku provedu tek 10 sekundi na pojedinoj stranici, što znači da im pozornost morate zaokupiti odmah čim stignu. Redovito ažurirane kratke objave sa zanimljivim sadržajem pravi su alat za to.
Content marketing (sadržajni marketing) je dio strategije za izgradnju brenda i bolje generiranje leadova koji na kraju vode do povećanja prodaje. Micro content ili mikro sadržaj je dio sadržajnog marketinga. Radi se o konceptu sadržaja “zapakiranog” u malim količinama, koji momentalno privlači interes ciljane publike, a koji se može jednostavno plasirati na društvenim mrežama, piše BizIT.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu