Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Mayer se ispričala korisnicima Yahooa zbog onemogućenog pristupa e-pošti

Autor: Agencija VLM
16. prosinac 2013. u 14:33
Podijeli članak —
Screenshot: YouTube

Ovo je bio vrlo frustrirajući tjedan za naše korisnike i jako nam je žao. Razočarali smo vas ovaj tjedan. Možemo, a u budućnosti ćemo i biti bolji – napisala je Marissa Mayer na svom Tumblru.

Nakon prošlotjednih problema sa serverom Yahooa, koji je milijunima korisnika onemogućio višednevni pristup elektroničkoj pošti, direktorica kompanije u petak navečer konačno je prekinula medijsku šutnju te se ispričala korisnicima, javlja Huffington post.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

– Ovo je bio vrlo frustrirajući tjedan za naše korisnike i jako nam je žao. Razočarali smo vas ovaj tjedan. Možemo, a u budućnosti ćemo i biti bolji – napisala je Marissa Mayer na svom Tumblru.

Nakon prošlotjednih problema sa serverom Yahooa, koji je milijunima korisnika onemogućio višednevni pristup elektroničkoj pošti, direktorica kompanije u petak navečer konačno je prekinula medijsku šutnju te se ispričala korisnicima, javlja Huffington post.

– Ovo je bio vrlo frustrirajući tjedan za naše korisnike i jako nam je žao. Razočarali smo vas ovaj tjedan. Možemo, a u budućnosti ćemo i biti bolji – napisala je Marissa Mayer na svom Tumblru.

Objasnila je i kako su problemi započeli još u ponedjeljak zbog hardverskih problema s jednim od servera Yahoo Maila kojeg koristi oko 1 posto njihovih mailova. Kako Yahoo ima oko 289 milijuna korisnika, nemali broj ljudi kvar je osjetio na ''vlastitoj koži''. Mnogi od njih ljutnju su izbacili na društvenim mrežama prozivajući kompaniju za dugotrajni popravak te šeficu Mayer za ignoriranje korisnika i šutnju.

Autor: Agencija VLM
16. prosinac 2013. u 14:33
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close