Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

MashMe oborio rekord na Kickstarteru, u svega tri sata skupili tisuće dolara

Autor: Bernard Ivezić
07. svibanj 2015. u 16:02
Podijeli članak —
Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

U tri sata od lansiranja dosegnuli 15 posto traženih sredstava što dosad nije uspjelo niti jednom hrvatskom projektu na Kickstarteru ni drugim crowdfunding platformama

Zagrebački startup MashMe ima najbržerastuću hrvatsku Kickstarter kampanju. U manje od tri sata od lansiranja prikupio je više od sedam tisuća dolara ili gotovo 15 posto traženog iznosa. S obzirom da je dobar početak gotovo 100 postotni indikator uspjeha kampanje grupnog financiranja, već je sad izvjesno da će ova kampanja uspjeti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Jerko Škorić, voditelj marketinga MashMe-a kaže da se za ovaj posao pripremaju zadnjih šest mjeseci.

Zagrebački startup MashMe ima najbržerastuću hrvatsku Kickstarter kampanju. U manje od tri sata od lansiranja prikupio je više od sedam tisuća dolara ili gotovo 15 posto traženog iznosa. S obzirom da je dobar početak gotovo 100 postotni indikator uspjeha kampanje grupnog financiranja, već je sad izvjesno da će ova kampanja uspjeti.

Jerko Škorić, voditelj marketinga MashMe-a kaže da se za ovaj posao pripremaju zadnjih šest mjeseci.

"Priznajem, unatoč tome, nismo očekivali da ćemo novac skupljati ovakvom brzinom", kaže Škorić.

Dodaje da su napravili sve što su mogli. Istražili su konkurenciju, njihovu komunikaciju, ponudu, ulaganja i druge parametre.

"No, pravi rast očekujem tek kad se probudi Amerika i Azija, gdje su nam i najveća očekivanja", naglašava Škorić.

MashMe je aplikacija koja omogućuje da pomoću obične web kamere na laptopu ili stolnom računalu napravite i oživite svog digitalnog avatara. Nakon toga ga možete povezati s Skypeom i video-chatati sa svojim prijateljima kao tigar ili dinosaur. Možete pomoću ove aplikacije razvijene u Hrvatskoj napraviti prezentaciju, YouTube animaciju, izradu obrazovnih sadržaja ili pak streaming avatara u računalnim igrama.

"Iznos od 50 tisuća dolara je dovoljan da se pokrije trošak razvoja i zapošljavanja ljudi tijekom idućih šest mjeseci. Kickstarter smo odabrali, jer smo se uvjerili da se na crowdfundingu najviše traže kreativni proizvodi, da su tamo oni korisnici koji ih najviše stvaraju i koji ih žele imati prije svih", zaključuje Škorić.

Autor: Bernard Ivezić
07. svibanj 2015. u 16:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close