Podaci su danas vrlo unosan posao. Dokazuju to najveće tehnološke kompanije (Google, Meta) čiji se poslovni modeli temelje na prikupljanju podataka, a koji im služe za ciljano plasiranje oglasa. A prikupljaju ih i putem kolačića.
Pomoću njih web stranice identificiraju korisnike i razlikuju ih od ostalih. No, način prikupljanja izaziva sve više nepovjerenja građana. Ne treba to čuditi uzme li se u obzir činjenica da u Hrvatskoj, primjerice, više od polovice web stranica privolu za kolačiće ne traži na zakonit način.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne želim kolačiće, rađe ne idem na stranice koje ih traže a gašenjem preglednika ako ih ima sve brišem.
Uključite se u raspravu