Nakon što je osnivač i direktor Facebooka Mark Zuckerberg, pritisnut skandalom s Cambridge Analyticom, pred američkim Senatom priznao da očekuje regulativu koja će ograničiti njegovo poslovanje, otvorio se cijeli niz pitanja, ne samo za građane već i za tvrtke. Facebook je najveća društvena mreža na svijetu. Isto tako i u Hrvatskoj. Ima monopolitičku poziciju na nizu tržišta od medijskog i oglašivačkog pa sve do tržišta upravljanja identitetima.
Usto, stvorio je veliki ekosustav tvrtki koje razvijaju proizvode i usluge koje se temelje na Facebooku. U Hrvatskoj svojom snagom ima dominantan utjecaj na turizam, ali i poslovanje niza malih i mikro tvrtki. O tome kako će budući razvoj događaja imati utjecaja na Facebook i poslove u Hrvatskoj razgovarali smo sa Sergejem Lugovićem, voditeljem Big data Laba Tehničkog veleučilišta Zagreb (TVZ). Lugović je radio i kao e-biznis konzultant za Cap Gemini Ernst & Young i Pfizer te vodio marketing SAP-a za Hrvatsku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu