Na izazove koje je Apple svojim pametnim satom postavio tržištu nosivih tehnologija, proteklih su dana konkurentske kompanije počele žešće odgovarati predstavljajući svoje nove modele od kojih mnogi premijeru upravo doživljavaju na berlinskom sajmu potrošačke elektronike, najvećem takvom eventu u Europi. Tržište pametnih telefona tako se sada okreće tradicionalnijim dizajnerskim rješenjima, u nadi da će prodaja takvih modela dosegnuti, a možda i potući rezultate Apple Watcha.
3,6milijuna
pametnih satova dosad je prodao Apple
'Pravo osvježenje'
I Samsung je u društvu onih koji se nadaju da tradicionalnim detaljima poput kožnih remenčića pokrenuti prodaju modela pametnih satova, koja je u drugom tromjesečju pala za 25%. U odnosu na Appleovih 3,6 milijuna isporučenih komada, Samsungovih 600 tisuća djeluje vrlo skromno. Samsungov najnoviji pametni sat – Gear S2 tako prvi put odlikuje okruglo "lice", a za razliku od Appleova modela ima i rotirajuću oštricu koja služi za pomicanje kroz aplikacije i izbornike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu