Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kina ima 649 milijuna internetskih korisnika

Autor: Poslovni.hr
03. veljača 2015. u 16:15
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Iako je rast populacije aktivnih korisnika relativno spor, u prošloj godini povećao se za 31 milijun novih

Do kraja 2014. godine Kina je imala 649 milijuna internetskih korisnika s time da je njih čak 557 milijuna za to koristilo mobilne uređaje, priopćili su iz vladinog ureda.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iako je rast populacije aktivnih korisnika relativno spor, u prošloj godini povećao se za 31 milijun novih. Oni koji su koristili pametne telefone kao internetski mediji rastao je nešto brže i došao do brojke od 57 milijuna godišnje.

Do kraja 2014. godine Kina je imala 649 milijuna internetskih korisnika s time da je njih čak 557 milijuna za to koristilo mobilne uređaje, priopćili su iz vladinog ureda.

Iako je rast populacije aktivnih korisnika relativno spor, u prošloj godini povećao se za 31 milijun novih. Oni koji su koristili pametne telefone kao internetski mediji rastao je nešto brže i došao do brojke od 57 milijuna godišnje.

Upravo zbog tih pozitivnih trendova, kineske tehnološke kompanije kao što su Alibaba, JD.com, Tencent, Biadu, Xiaomi i dugi, bilježe rekordne profite a takav trend trebao bi se nastaviti jer je većina tržišta još uvijek neiskorišteno, piše Reuters.

Internet je zastupljen kod svega 47.9 % stanovništva a samo četvrtinu te brojke čine mali gradovi i  ruralna područja. Primjerice, u SAD-u je internet prisutan u gotov 75% kućanstava prema podacima iz 2013. godine.

Dobra vijest za kineske e-trgovce je podatak da je internet prodaja porasla za 20% dok se kartično plaćanje povećalo za 17%. Zanimljiv je podatak da je prodaja mobilnih uređaja s 423 milijuna 2013. godine pala na 389 milijuna pošle godine, prema kineskom ministarstvu Informacijske tehnologije.

Kako piše autor teksta, Paul Carsten, multinacionalne tehnološke kompanije kao što su Google, Facebook i Twitter nisu dobile pravu priliku da se natječu na kineskom tržištu zbog nelojalne konkurencije i stalnih blokada. Zbog tog razloga kineske kompanije su međusobno podijelile profit od gotovo 600 milijardi dolara.

Autor: Poslovni.hr
03. veljača 2015. u 16:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close