Postoji nešto iskonsko u dobroj priči. Pričanje priča integralni je dio naše civilizacije, a različiti oblici priča razvijaju se i osvajaju publiku. Danas komunikacijski stručnjaci znaju puno više o strukturi i dinamici priče nego što smo to znali prije, upravo zbog kreiranja medijskih mjehurića koje diktiraju medijski narativi.
Pričanje priča prati nas od prapovijesnih vremena kada su se prvi put iscrtavali crteži na zidovima pećina. Ovi primitivni oblici komunikacije razvili su se u složene mitove i legende koje su prenosile važne kulturne vrijednosti i lekcije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu