Prvi i danas najveći hrvatski proizvođač IT rješenja za plaćanje parkiranja, Infoart grupa, širi poslovanje u turizam. U Zagrebu je tvrtka jučer predstavila mobilnu aplikaciju za plaćanje parkiranja po Hrvatskoj – PayDo. Njome cilja na 17,4 milijuna turista, koliko ih je prema HGK lani boravilo u nas, a koji zbog ograničenja u SMS protokolu ovdje ne mogu koristiti uslugu SMS plaćanja parkiranja. To mogu samo korisnici hrvatskih mobilnih mreža.
"PayDo smo testirali u Dubrovniku i već vidimo značajnu učestalost korištenja i povećani interes posebno za kupnju tjednih i mjesečnih parkirnih karata", kaže Mario Hegedüs, izvršni direktor Infoart grupe. PayDo je dostupan i u Splitu, Zadru, Šibeniku, Puli, Poreču, Rovinju i Osijeku. Od 1. svibnja preko aplikacije moći će se platiti parkiranje i u Varaždinu i Sisku, a u Infoartu se nadaju da će uskoro i u Zagrebu. Navodi da su u razgovorima s Gradom i Zagrebparkingom i da takvi razgovori i inače duže traju. Hegeduš pojašnjava da svi veći gradovi u Hrvatskoj, njih 56, uključujući i Zagreb, već koriste njihovu cloud platformu za obradu m-parking transakcija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu