Edukacija putem interneta, čiji je zamah krenuo 2012. godine, u zadnje vrijeme bilježi promjene dosadašnjih trendova koje se ocrtavaju u novim poslovnim strategijama tvrtki specijaliziranih za internetske tečajeve. Dosad su, naime, takvi online programi za korisnike većinom bili besplatni i privlačili milijune ljudi, no za tvrtke koje ih nude došlo je vrijeme da se zapitaju kako potentnije kapitalizirati tako veliku popularnost svoje ponude.
1,8milijuna
dolara zaradio je edX na tečajevima za 3500 korporativnih polaznika
Odgovor su pronašli u korporativnom sektoru kojem za određenu novčanu naknadu odnedavno nude uključivanje u postojeće online tečajeve ili kreiranje posve personaliziranih edukacijskih programa. Za kompanije ovoga profila takav poslovni zaokret tako je, piše The Wall Street Journal, označio i novo poglavlje u pronalaženju idealnog poslovnog modela – ponuda koju su osmislili za poslovnu zajednicu ubuduće će im omogućiti dodatnu zaradu koja će poslužiti kao savršen nadomjestak za manje profitabilne tečajeve namijenjene širokim masama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu