Hrvatska tvrtka Infobip u Africi predstavila inovativnu SMS uslugu

Autor: Bernard Ivezić , 01. lipanj 2015. u 12:45
Silvio Kutić, osnivač i direktor Infobipa

U JAR-u napravili vlastiti podatkovni centar i dobili klijente, a rastu na usluzi kakvu traže Google, Facebook i WhatsApp.

Infobip, najveća hrvatska informatička kompanija po broju zaposlenih, njih gotovo 700 po cijelom svijetu, ima jednu od četiri najbolje korporativne ICT usluge u Africi.

Kompanija je zajedno sa Orangeom, MTN Nigerija i Huaweijem proglašena finalistom za prestižnu nagradu Total Telecom Africa Award. Hrvatski IT div je lani na tržište Južnoafričke Republike pustio uslugu 'end-to-end A2P SMS" koja SMS-u daje mogućnosti slične WhatsAppu, i to uz veću pouzdanost i sigurnost. Iako to u Infobipu ne žele komentirati, velika je vjerojatnost da SMS poruke sa PIN-om za ulazak u Gmail, Facebook, Outlook, kao i SMS kojim se provjerava broj mobitela korisnika WhatsAppa, prolazi upravo kroz Infobipovu A2P uslugu. Domaća kompanija je, naime, jedan od svjetskih lidera u tom području, jer izravno preko vlastite aplikacije i vlastite infrastrukture povezuje aplikacije korisnika s jedne i korisnike mobitela s druge strane.

Martina Dodić, voditeljica marketinga Infobipa kaže da je nagrada pohvala ulaganjima u kvalitetu usluge u toj regiji. "Iako nam je to veliko priznanje na tržištu Južnoafričke Republike, biti finalist u ovoj kategoriji mnogo govori o našim kapacitetima i pouzdanosti u panafričkom kontekstu", kaže Dodić. Infobip je u Južnoafričkoj Republici lani otvorio podatkovni centar, šesti po redu globalno. Kompanija, koja je prije 13 godina pokrenuta u Istri, danas ima podatkovne centre u Europi, Sjevernoj Americi, Africi i Aziji.

Dodić navodi da na njima vrte više od 400 servisa uz vrlo visoku pouzdanost. "Sustav s kojim smo ušli u finale sastoji se od lokalnog podatkovnog centra i telekom infrastukture, našeg softvera i non-stop korisničke podrške te partnerstava, a na jugu Afrike predstavlja veliku inovaciju", kaže Dodić. Dodaje da su tu uslugu prihvatile neke od vodećih marketinških agencija, niz drugih korporativnih klijenata te vodeće internetske kompanije koje na taj način dojavljuju PIN-ove za svoje korisnike u južnoj Africi.

Portio Research predviđa da će ukupno tržište SMS-a blago padati s 132 mlrd. dolara u 2013. No, tržište A2P SMS-ova će prema Juniperu narasti sa 48 na 60 milijardi dolara. Silvio Kutić, osnivač i direktor Infobipa tvrdi da će 25 posto globalnog SMS prometa do kraja 2017. činiti A2P SMS-ovi. Infobip inače obrađuje više od 1,5 milijardi A2P SMS-a mjesečno uz rast do 55 posto godišnje. Za vikend je objavljeno da je u finalu za Total Telecom Africa Award pobjedio Orange.

Komentirajte prvi

New Report

Close