Huawei Consumer Business Group, treći proizvođač mobilnih telefona po prodaji globalno, bilježi izvrsne prodajne rezultate svog flagship modela pametnog telefona P9 koji je do sada prodan u više od 6 milijuna primjeraka širom svijeta. Od predstavljanja ovog pametnog telefona u travnju, P9 bilježi izvrsne rezultate i samo u prvih šest tjedana prodano je preko 2,6 milijun uređaja P9 i P9 Plus, a očekuje se da će do kraja godine biti prodano preko 10 milijuna primjeraka P9.
Korisnici ovog pametnog telefona posebno hvale njegovu dvostruku kameru koja je napravila značajan iskorak u svijetu fotografije kod pametnih telefona, napredne profesionalne efekte te mogućnost slikanja umjetničkih crno-bijelih fotografija. Sama kamera razvijena je u suradnji s tvrtkom Leica i njezinom stogodišnjom tradicijom inovacije u fotografiji. Napredan algoritam Huaweia P9, koji inteligentno sjedinjuje i kombinira boje snimane RGB senzorom te detalje snimljene monokromatskim senzorom, 12MP senzor i druge napredne značajke pomažu u snimanju kvalitetnih fotografija koje izgledaju poput onih snimljenih profesionalnom kamerom, čak i u uvjetima slabog osvjetljenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu