Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HT razvio alat koji mu otkriva sustavne neplatiše

Autor: Darko Bičak
27. srpanj 2017. u 14:16
Podijeli članak —
HT-ov tim

Sustav su kreirali uglavnom domaći stručnjaci, a za njega je zainteresiran i globalni IT igrač SAP.

Kompanije globalno sve više ulažu u digitalizaciju poslovanja te se žele što više približiti potrošačima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Teleoperateri su jedan od sektora koji je najviše napravio u tom smjeru, a iz Hrvatskog telekoma su objavili da su razvili rješenje naplate temeljeno na praćenju ponašanja korisnika, bihevioralnom pristupu, za koje se interesiraju i globalni igrači poput SAP-a. U HT-u pojašnjavaju da je novi sustav u velikoj mjeri razvijen s vlastitim kadrom, ali uz pomoć vanjskih stručnjaka iz kompanija poput IBM-a, Netcrackera i Comarcha.

Kompanije globalno sve više ulažu u digitalizaciju poslovanja te se žele što više približiti potrošačima.

Teleoperateri su jedan od sektora koji je najviše napravio u tom smjeru, a iz Hrvatskog telekoma su objavili da su razvili rješenje naplate temeljeno na praćenju ponašanja korisnika, bihevioralnom pristupu, za koje se interesiraju i globalni igrači poput SAP-a. U HT-u pojašnjavaju da je novi sustav u velikoj mjeri razvijen s vlastitim kadrom, ali uz pomoć vanjskih stručnjaka iz kompanija poput IBM-a, Netcrackera i Comarcha.

Kako pojašnjava Goran Marković, voditelj Odsjeka za naplatu potraživanja i upravljanje kreditnim rizikom HT-a, novi sustav osigurava kvalitetnu analizu navika korisnika i individualan pristup HT-a prema svakom korisniku. "Uvođenjem bihevioralnog pristupa u procesu naplate potraživanja želimo prepoznati dosadašnje navike plaćanja korisnika pa na svakom pojedinačnom primjeru vidjeti je li u slučaju kašnjenja s podmirivanjem računa to iznimka ili pravilo. U slučaju da je to iznimka, naš cilj je da se u naplati prema takvom korisniku pristupi na mnogo fleksibilniji način od dosadašnjeg. Želimo da se i u ovom segmentu poslovanja poboljša korisničko iskustvo korištenja usluga HT-a, a sad imamo i alat za to", objašnjava Marković.

Dodaje da je ovakav sustav jedinstven na hrvatskom tržištu, a rijetke su kompanije koje imaju nešto slično u svijetu. Koliko je ovaj sustav složen, govori i činjenica da HT mjesečno izda oko 1,5 milijuna računa koje treba segmentirati.

Autor: Darko Bičak
27. srpanj 2017. u 14:16
Podijeli članak —
Komentari (4)
Pogledajte sve


Svabe nas nisu uspjeli okupirati pa sad preko banaka i telekoma rade koloniju od nas.treba ih otkaciti i otvorit vrata drugim investitorima. Ukratko bio sam blag u izrazavanju sta mislim o toj naciji.

Da svaki 10 Hrvat radi pola koliko radi jedan Švaba bili bi mi tri puta bolji od Švicarske
Nema više Srba……pa da su nam oni krivi što smo mi lopovi….. a najbolje nam ide kao koloniji….


upravo su izgubili jednog pretplatnika

u HT-eju nisam več nekoliko godina, same obmane i laži, bio 2 god u OT, duplo jeftiniji od HT, trenutno u VIP, ma što ću ti pričati, skoro džabe, dobio sve, samo ‘ajd’ k njima

upravo su izgubili jednog pretplatnika

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close