Kompanije globalno sve više ulažu u digitalizaciju poslovanja te se žele što više približiti potrošačima.
Teleoperateri su jedan od sektora koji je najviše napravio u tom smjeru, a iz Hrvatskog telekoma su objavili da su razvili rješenje naplate temeljeno na praćenju ponašanja korisnika, bihevioralnom pristupu, za koje se interesiraju i globalni igrači poput SAP-a. U HT-u pojašnjavaju da je novi sustav u velikoj mjeri razvijen s vlastitim kadrom, ali uz pomoć vanjskih stručnjaka iz kompanija poput IBM-a, Netcrackera i Comarcha.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Svabe nas nisu uspjeli okupirati pa sad preko banaka i telekoma rade koloniju od nas.treba ih otkaciti i otvorit vrata drugim investitorima. Ukratko bio sam blag u izrazavanju sta mislim o toj naciji.
Da svaki 10 Hrvat radi pola koliko radi jedan Švaba bili bi mi tri puta bolji od Švicarske
Nema više Srba……pa da su nam oni krivi što smo mi lopovi….. a najbolje nam ide kao koloniji….
upravo su izgubili jednog pretplatnika
u HT-eju nisam več nekoliko godina, same obmane i laži, bio 2 god u OT, duplo jeftiniji od HT, trenutno u VIP, ma što ću ti pričati, skoro džabe, dobio sve, samo ‘ajd’ k njima
upravo su izgubili jednog pretplatnika
Uključite se u raspravu