Hrvatski telekom (HT), koji bilježi najveći rast u segmentu izvan njegova temeljnog poslovanja – IT-u i koji je s 1. lipnja dobio novog člana Uprave i direktora za poslovne korisnike Sašu Kramara, prvi je put fokus poslovne prodaje postavio upravo na IT partnere.
Operater je u srijedu vlastitu trgovinu u svom sjedištu u Zagrebu proširio showroom prostorom u kojem izlaže rješenja za poslovne korisnike. Tamo su se pak našli proizvodi i usluge desetak domaćih IT tvrtki, od Mobilisisa, Citusa, Gastrobita, Infoarta pa sve do LevelUP-a, s kojima HT već neko vrijeme surađuje i sad planira dodatno intenzivirati suradnju. Davor Tomašković, predsjednik Uprave HT-a, kaže da želi da ostanu najbolji partner poslovnim korisnicima. "Nudimo najsuvremenija komunikacijska rješenja, koja pokreću razvoj gospodarstva i pružaju sigurnost i partnersku ruku poduzetništvu, a u sklopu Showrooma to ćemo na jednom mjestu i cjelovito demonstrirati", kaže Tomašković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu