Iako je Hrvatski telekom još prije pet godina krenuo u razvoj big data proizvoda, od ove godine planira na njih staviti jači naglasak.
U sklopu toga HT će raditi na razvoju big data platforme koja bi trebala postati predložak za ostale članice grupe DT. Deutsche telekom u ponudi već ima pet big data proizvoda od mobilnog oglašavanja, gdje kombinira podatke o kretanju korisnika s potrebama oglašivača preko sustava Motionlogic, koji analizira kretanja da bi pomogao optimizirati promet, turističke aktivnosti i trgovinu, pa sve do pametne flote, gdje se kroz taj sustav može pratiti sve do održavanja vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu