Možda toga niste bili svjesni, no ako ste putem interneta ili aplikacija poput Messengera i Vibera komunicirali sa službama za korisnike banaka, telekoma i drugih kompanija, postoji mogućnost da niste razgovarali s ljudima, već s – chatbotovima. Riječ je o servisima, odnosno računalnim programima koji su istrenirani, tj. naučeni da primaju upite korisnika putem chata, procesuiraju te upite i na njih daju relevantne odgovore.
Kako piše Zimo, zahvaljujući chatbotovima ubrzava se komunikacija, smanjuje se broj agenata u pozivnim centrima te se, naravno, smanjuju troškovi, od čega koristi imaju i kompanije i sami korisnici pa nije čudno da je takav oblik komunikacije sve popularniji. Hrvatska kompanija Infobip nedavno je predstavila vlastitu platformu za chatbotove Answers o kojoj su na današnjem predavanju na WinDaysima govorili Ante Stjepanović i Tomislav Smiljanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu