Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Gotthard Base tunel – najdulji željeznički tunel

Autor: Marta Duić
30. lipanj 2014. u 08:50
Podijeli članak —
Gotthard Base Tunnel ( izvor siemens.com )

Najdulji željeznički tunel na svijetu, Gotthard Base Tunnel gradi se između Erstfeld i Bodia u Švicarskoj. Ta ruta omogućuje učinkovit željeznički prijevoz robe, kao i kraće vrijeme putovanja u nacionalnom i međunarodnom putničkom prometu.

Najdulji željeznički tunel na svijetu, Gotthard Base Tunnel gradi se između Erstfeld i Bodia u Švicarskoj. Ta ruta omogućuje učinkovit željeznički prijevoz robe, kao i kraće vrijeme putovanja u nacionalnom i međunarodnom putničkom prometu. Putnički vlakovi mogu prijeći svoje gotovo 60 km dužine pri maksimalnim brzinama do 250 km / h. Sve veći broj teretnih vlakova će prijeći Alpe brže nego što je to trenutno moguće – čime se smanjuje brzo rastući volumen gustog prometa.Tunel je stoga važan korak u procesu prijenosa gustog prometa na tračnicama.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osigurati siguran i nesmetan željeznički servis zahtijeva neprekidno praćenje i testiranje instaliranih sustava i opreme. Kontrola tunel tehnologija dobivena od Siemensa za Gotthard Base Tunnel prikazuje sve relevantne sustave i izvješća o kvaru elektromehaničke opreme i postrojenja.Tehnologija omogućuje operaterima user-friendly sučelje koje im daje jasan pregled statusa sustava i njegovih komponenti u bilo kojem trenutku. Sve nepravilnosti koje se događaju mogu  se odmah analizirati, nakon čega se mogu poduzeti mjere kako bi riješili problem.

Najdulji željeznički tunel na svijetu, Gotthard Base Tunnel gradi se između Erstfeld i Bodia u Švicarskoj. Ta ruta omogućuje učinkovit željeznički prijevoz robe, kao i kraće vrijeme putovanja u nacionalnom i međunarodnom putničkom prometu. Putnički vlakovi mogu prijeći svoje gotovo 60 km dužine pri maksimalnim brzinama do 250 km / h. Sve veći broj teretnih vlakova će prijeći Alpe brže nego što je to trenutno moguće – čime se smanjuje brzo rastući volumen gustog prometa.Tunel je stoga važan korak u procesu prijenosa gustog prometa na tračnicama.

Osigurati siguran i nesmetan željeznički servis zahtijeva neprekidno praćenje i testiranje instaliranih sustava i opreme. Kontrola tunel tehnologija dobivena od Siemensa za Gotthard Base Tunnel prikazuje sve relevantne sustave i izvješća o kvaru elektromehaničke opreme i postrojenja.Tehnologija omogućuje operaterima user-friendly sučelje koje im daje jasan pregled statusa sustava i njegovih komponenti u bilo kojem trenutku. Sve nepravilnosti koje se događaju mogu  se odmah analizirati, nakon čega se mogu poduzeti mjere kako bi riješili problem.

Autor: Marta Duić
30. lipanj 2014. u 08:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close