Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Google pokušava zaštititi pojam ‘glass’

Autor: Saša Paparella
08. travanj 2014. u 19:15
Podijeli članak —
Foto: Google / Google Plus

Iz Googlea uvjeravaju kako je naziv njihovih naočala već dovoljno poznat da, napisan u futurističkom tonu, neće zbuniti potrošače.

Nakon što su već patentirali naziv "Google Glass", iz te kompanije sada žele suziti područje svog patenta i njime pokriti samo riječ "Glass", kako bi se uređaj u budućnosti trebao nazivati.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U tome im američki Patentni ured još uvijek ne želi izaći u susret. U objašnjenju za stavljanje njihove patentne prijave na čekanje navedeno je  da se ta riječ spominje u brojnim drugim prijavama i patentima, a što bi moglo dovesti do zbunjivanja potrošača.Prema Patentnom uredu riječ glass (staklo) sama po sebi nije dovoljno jedinstvena već se koristi većinom u deskriptivne svrhe, navodi se na web stranici Bug.hr.  U prilog svojim tvrdnjama Google je dostavio dokument u kojem objašnjava da upotreba riječi Glass napisane u futurističkom fontu neće  dovesti potrošače u zabunu jer je Google Glass već poznat u svijetu. Kao dokaz za to priložili su i 1.900 stranica napisa o tom proizvodu. Odbacili su i tvrdnje da se riječ glass koristi za opis karakteristika, budući da je njihov Glass izrađen od titanija i plastike, a ne od stakla.

Nakon što su već patentirali naziv "Google Glass", iz te kompanije sada žele suziti područje svog patenta i njime pokriti samo riječ "Glass", kako bi se uređaj u budućnosti trebao nazivati.

U tome im američki Patentni ured još uvijek ne želi izaći u susret. U objašnjenju za stavljanje njihove patentne prijave na čekanje navedeno je  da se ta riječ spominje u brojnim drugim prijavama i patentima, a što bi moglo dovesti do zbunjivanja potrošača.Prema Patentnom uredu riječ glass (staklo) sama po sebi nije dovoljno jedinstvena već se koristi većinom u deskriptivne svrhe, navodi se na web stranici Bug.hr.  U prilog svojim tvrdnjama Google je dostavio dokument u kojem objašnjava da upotreba riječi Glass napisane u futurističkom fontu neće  dovesti potrošače u zabunu jer je Google Glass već poznat u svijetu. Kao dokaz za to priložili su i 1.900 stranica napisa o tom proizvodu. Odbacili su i tvrdnje da se riječ glass koristi za opis karakteristika, budući da je njihov Glass izrađen od titanija i plastike, a ne od stakla.

Autor: Saša Paparella
08. travanj 2014. u 19:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close