Sve više kućanstava u Hrvatskoj ne gleda televiziju ukazuje najnovije istraživanje o navikama korisnika koje je u srijedu objavio Vipnet. Na temelju tih podataka može se zaključiti da se od 2011. naovamo od televizije svake godine oprašta u prosjeku nešto više od 1200 kućanstava.
Trenutačno televiziju ne koristi tri posto kućanstava ili njih 46,1 tisuću dok prema podacima Hakoma taj je postotak prije pet godina iznosio 2,6 posto. Paradoksalno, potražnja za medijskim, a posebno video i televizijskim sadržajima veća je nego ikad. Zbog toga je, kako tvrdi Hakom, količina gigabajta koje Hrvati troše preko interneta u godinu dana skočila za 39,7 posto. Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave Vipneta, koji je istraživao navike fiksnih korisnika kako bi ispitao njihove buduće potrebe nakon što je zaključio investiciju kojom je pokrio 400.000 kućanstava sa vlastiotom super brzom optičko-kabelskom infrastrukturom, objašnjava da korisnici televiziju, ali i televizore sve češće koriste na nove načine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu