Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook uvodi opciju spremanja sadržaja za kasnije čitanje

Autor: Tomislav Hrastovčak
21. srpanj 2014. u 20:20
Podijeli članak —
Foto: Facebook

Ako svakodnevno koristite Facebook, sigurno često naiđete na zanimljive linkove i objave koje u tom trenu nemate vremena pročitati ili proučiti.

Ako svakodnevno koristite Facebook, sigurno često naiđete na zanimljive linkove i objave koje u tom trenu nemate vremena pročitati ili proučiti, a kasnije zaboravite tko ih je zapravo objavio.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tom problemu došao je kraj. Facebook je naime danas najavio opciju 'Save', koja vam omogućuje pohranjivanje zanimljivog sadržaja za kasnije čitanje, odnosno kada uhvatite više vremena.

Ako svakodnevno koristite Facebook, sigurno često naiđete na zanimljive linkove i objave koje u tom trenu nemate vremena pročitati ili proučiti, a kasnije zaboravite tko ih je zapravo objavio.

Tom problemu došao je kraj. Facebook je naime danas najavio opciju 'Save', koja vam omogućuje pohranjivanje zanimljivog sadržaja za kasnije čitanje, odnosno kada uhvatite više vremena.

To mogu biti linkovi, glazba, događaji, lokacije itd. Pohranjeni sadržaj moći ćete vidjeti samo vi, osim ako ga ne odlučite podijeliti s ostalim prijateljima.

Spremljene stavke bit će organizirane po kategorijama, a Facebook će korisnike povremeno podsjećati na njih.

Opcija 'Save' nalazit će se u izborniku iznad objave ili u obliku ikone pri dnu, a postat će dostupna narednih dana svima koji koriste mobilne aplikacije Facebooka za Android i iOS, kao i standardnu web inačicu, stoji u priopćenju kompanije.

Facebookova nova značajka slična je popularnim servisima za kasnije čitanje kao što su Pocket i Instapaper, ali malo je vjerojatno da će im, barem u početku, ozbiljno konkurirati, s obzirom na to da oni pružaju i naprednije opcije.

Međutim, onima kojima je Facebook glavni izvor zanimljivog sadržaja sasvim sigurno će biti od koristi.

Autor: Tomislav Hrastovčak
21. srpanj 2014. u 20:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close