Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook uvodi novi oblik reklamiranja koji se neće svidjeti korisnicima

Autor: Poslovni.hr
11. siječanj 2017. u 08:11
Podijeli članak —
Foto: Tobias Hase/DPA/PIXSELL

Ovom politikom oglašavanja, čini se, Facebook želi osigurati dodatnu zaradu

Facebook planira ostvariti dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na društvenoj mreži. Najavljeno je da tesna faza kreće uskoro, a što, zasigurno, ne veseli brojne korisnike.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Facebook će oglašivačima davati 55 posto zarade, a što je iznos koliki dobivaju od YouTubea, koji je najjači kada je u pitanju oglašavanje u video-sadržajima, piše N1.

Facebook planira ostvariti dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na društvenoj mreži. Najavljeno je da tesna faza kreće uskoro, a što, zasigurno, ne veseli brojne korisnike.

Facebook će oglašivačima davati 55 posto zarade, a što je iznos koliki dobivaju od YouTubea, koji je najjači kada je u pitanju oglašavanje u video-sadržajima, piše N1.

Izvor iz kompanije najavio je da će se uskoro krenuti s testiranjem ovog noviteta tako što će se ubacivati "mid-roll” formati u video sadržaje na Facebooku, a koji će oglašivačima omogućiti stavljanje reklama.

Ako je nekome utješno, Mark Zuckerberg je otkrio da se reklame neće pojavljivati prije pokretanja određenog videa. Poznato je i da će se oglasi "vrtjeti" najmanje 20 sekundi, ali samo u video spotovima čija je minimalna dužina trajanja 90 sekundi, piše recode.net.

Ovom politikom oglašavanja, čini se, Facebook želi osigurati dodatnu zaradu – ali, istovremeno, ne previše dugačkim reklamama otjerati korisnike.

Autor: Poslovni.hr
11. siječanj 2017. u 08:11
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close