Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook uveo ‘instant članke’ za brže i interaktivnije čitanje

Autor: Agencija VLM
13. svibanj 2015. u 12:18
Podijeli članak —
Foto: Pixsell

Instant članci izdavačima omogućuju objavu članaka izravno na news feedu Facebooka za iPhone

Facebook je u suradnji s devet medijskih kuća pokrenuo "instant članke" (Instant Articles), koji izdavačima omogućuju objavu članaka izravno na news feedu Facebooka za iPhone.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Mediji s kojima se Facebook povezao su The New York Times, BuzzFeed, National Geographic, NBC, The Atlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel i Bild. Instant članci omogućit će im dijeljenje brzih i interaktivnih članaka uz zadržavanje kontrole nad sadržajem i poslovnim modelima, rekao je Chris Cox, Facebookov direktor zadužen za proizvode.

Facebook je u suradnji s devet medijskih kuća pokrenuo "instant članke" (Instant Articles), koji izdavačima omogućuju objavu članaka izravno na news feedu Facebooka za iPhone.

Mediji s kojima se Facebook povezao su The New York Times, BuzzFeed, National Geographic, NBC, The Atlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel i Bild. Instant članci omogućit će im dijeljenje brzih i interaktivnih članaka uz zadržavanje kontrole nad sadržajem i poslovnim modelima, rekao je Chris Cox, Facebookov direktor zadužen za proizvode.

U Facebooku tvrde da će ovaj sustav ubrzati otvaranje članaka i do deset puta u odnosu na standardne članke, i to zahvaljujući činjenici da su tekstovi pohranjeni na Facebookovom serveru. Druga pogodnost je veća interaktivnost – korisnici će, na primjer, moći zumirati fotografije visoke rezolucije naginjanjem mobilnog uređaja.

Mediji mogu prodavati i embedati oglase u članke i zadržati sav prihod ili dopustiti Facebooku da prodaje oglase. Facebook će izdavačima također omogućiti praćenje podataka i prometa putem comScorea i drugih analitičkih alata.

Autor: Agencija VLM
13. svibanj 2015. u 12:18
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close