Facebookovo psihološko istraživanje, u kojemu su manipulirali sadržajem "News Feeda" korisnika bez njihova znanja kako bi vidjeli kakav će to utjecat ostaviti na njihovo emocionalno stanje, izazvalo je negativne reakcije javnosti. Jedan od autora istraživanja Adam Kramer jučer je konačno reagirao na kritike. U podužoj objavi na svom Facebook-profilu objasnio je kako su istraživanje proveli je im je važan emocionalni utjecaj koji Facebook ostavlja na korisnike te da su minimalno mijenjali sadržaj za oko 0,04 posto korisnika tijekom kratkog razdoblja (jedan tjedan početkom 2012. godine).
"Ničiji postovi nisu bili 'skriveni', samo se nisu pojavljivali na nekim Feedovima. Ti su postovi stalno bili vidljivi na vremenskim crtama prijatelja i mogli su se pojaviti na kasnijim Feedovima", napisao je Kramer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu