Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook može vidjeti što tipkate, čak i ako status nije objavljen

Autor: Agencija VLM
19. prosinac 2013. u 13:25
Podijeli članak —
Thinkstock

Dva istraživača provela su studiju o učestalosti autocenzuriranja korisnika društvene mreže tijekom koje su pratili učestalost pisanja i autocenzuriranja.

Mislili ste da ono što tipkate prije objavljivanja ostaje dostupno samo vašim očima? E pa grdno ste se prevarili jer svaka riječ koju napišete prije negoli nepovratno pritisnete '''enter'' dostupna je i pogledu ''velikog brata'', odnosno Facebooka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Potvrdili su tu informaciju iz sjedišta kompanije u Palo Altu nakon što su, piše LA Times, dva istraživača provela studiju o učestalosti autocenzuriranja korisnika. Tijekom nje pratili su neobjavljene postove 5 milijuna slučajno odabranih korisnika društvene mreže u SAD-u i Velikoj Britaniji.

Mislili ste da ono što tipkate prije objavljivanja ostaje dostupno samo vašim očima? E pa grdno ste se prevarili jer svaka riječ koju napišete prije negoli nepovratno pritisnete '''enter'' dostupna je i pogledu ''velikog brata'', odnosno Facebooka.

Potvrdili su tu informaciju iz sjedišta kompanije u Palo Altu nakon što su, piše LA Times, dva istraživača provela studiju o učestalosti autocenzuriranja korisnika. Tijekom nje pratili su neobjavljene postove 5 milijuna slučajno odabranih korisnika društvene mreže u SAD-u i Velikoj Britaniji.

Iako nisu mogli ustanoviti što su korisnici točno napisali, zabilježen je svaki zapis koji je sadržavao najmanje pet znakova, a ako on nije bilo objavljen u roku od 10 minuta, istraživači su ga smatrali autocenzuriranim.

Facebook je pojasnio kako studija nije bila usmjerena na otkrivanje što ljudi pišu već jesu li ili nisu upisali nešto. Istaknuto je i da je zaštićen identitet svih praćenih korisnika te da je cijelo istraživanje provedeno u skladu s uvjetima korištenja društvene mreže, a koje su svi korisnici dužni prihvatiti kada se prijavljuju na Facebook.

Autor: Agencija VLM
19. prosinac 2013. u 13:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close