U Silicijskoj dolini priča se kako Facebook postaje "novi Yahoo", piše Business Insider. U medijima su se, naime, nedavno pojavile informacije kako je Facebook odustao od prvotno planiranog redizajna s ogromnim slikama i odlučio se na jednostavniji izgled, tj. onaj koji je većina korisnika nedavno dobila.
Razlog tome je što velik broj ljudi u svijetu ne pregledava Facebook na velikim i kvalitetnim računalnim monitorima, već na ekranima manje rezolucije, a bogati i radikalni dizajn na njima ne bi došao do izražaja i čak bi nekim korisnicima umanjio upotrebljivost Facebooka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu