Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook je novi Yahoo

Autor: Poslovni.hr
31. ožujak 2014. u 10:33
Podijeli članak —
Thinkstock

U medijima su se nedavno pojavile informacije kako je Facebook odustao od prvotno planiranog redizajna s ogromnim slikama i odlučio se na jednostavniji izgled, tj. onaj koji je većina korisnika nedavno dobila.

U Silicijskoj dolini priča se kako Facebook postaje "novi Yahoo", piše Business Insider. U medijima su se, naime, nedavno pojavile informacije kako je Facebook odustao od prvotno planiranog redizajna s ogromnim slikama i odlučio se na jednostavniji izgled, tj. onaj koji je većina korisnika nedavno dobila.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Razlog tome je što velik broj ljudi u svijetu ne pregledava Facebook na velikim i kvalitetnim računalnim monitorima, već na ekranima manje rezolucije, a bogati i radikalni dizajn na njima ne bi došao do izražaja i čak bi nekim korisnicima umanjio upotrebljivost Facebooka.

U Silicijskoj dolini priča se kako Facebook postaje "novi Yahoo", piše Business Insider. U medijima su se, naime, nedavno pojavile informacije kako je Facebook odustao od prvotno planiranog redizajna s ogromnim slikama i odlučio se na jednostavniji izgled, tj. onaj koji je većina korisnika nedavno dobila.

Razlog tome je što velik broj ljudi u svijetu ne pregledava Facebook na velikim i kvalitetnim računalnim monitorima, već na ekranima manje rezolucije, a bogati i radikalni dizajn na njima ne bi došao do izražaja i čak bi nekim korisnicima umanjio upotrebljivost Facebooka.

Kompanija koja se sa sličnim problemom susreće od svojih samih početaka je upravo Yahoo, koji nije mogao ulaziti u drastične promjene dizajna svojih servisa jer su ogromnoj bazi korisnika diljem svijeta dostupne računalne komponente vrlo različite kvalitete i performansi.

Yahoo je samim time ostao ranjiv na konkurenciju u vidu malih kompanija koje si mogu dopustiti riskantne poteze u dizajnu i funkcionalnosti jer ne ovise o velikoj bazi korisnika. Upravo zbog toga su velik dio tržišta Yahoou 'pojele' kompanije poput Facebooka, koje su se pojavile godinama kasnije.

Facebook, čija je korisnička baza u međuvremenu premašila milijardu korisnika, sada se susreće sa sličnom dilemom. Ipak, Business Insider piše kako je Mark Zuckerberg, šef Facebooka, svjestan tog problema i upravo zato poduzima riskantne akvizicije mladih inovativnih kompanija koje će omogućiti nešto više nego što pruža matična Facebookova platforma. U posljednjih 16 mjeseci vodeća društvena mreža je tako potrošio 22 milijarde dolara na kupnju Instagrama, Whatsappa i Oculusa.

Pitate se zašto Yahoo nije pokušao nešto slično? Zapravo, šefovi Yahooa pokušali su prije desetak godina ući u riskantne akvizicije, ali su bili neodlučni u određivanju cijene.

Godine 2006. mogli su kupiti jednu mladu inovativnu kompaniju za milijardu dolara, ali su odustali jer su mislili da je to previše novaca. Ta kompanija danas ima tržišnu vrijednost od 150 milijardi dolara, a riječ je o – Facebooku!

Autor: Poslovni.hr
31. ožujak 2014. u 10:33
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close