Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook globalnom gospodarstvu pridonosi s 227 milijardi dolara

Autor: Poslovni.hr/Hina
20. siječanj 2015. u 11:41
Podijeli članak —
Foto: Goran Jakuš / Pixsell

Uz 1,35 milijardi korisnika, internetska društvena mreža Facebook kao država bila bi druga najmnogoljudnija zemlja u svijetu.

Uz 1,35 milijardi korisnika, internetska društvena mreža Facebook kao država bila bi druga najmnogoljudnija zemlja u svijetu, iza Kine, pokazuje izvješće koje je napravila konzultantska tvrtka Deloitte&Touche za tu tvrtku.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iako njegovi korisnici mogu nastanjivati samo virtualnu zemlju, Facebook tvrdi da generira veliki dio realne gospodarske aktivnosti, te da je u 2014. ostvario gospodarski utjecaj u vrijednosti 227 milijardi dolara te kreirao 4,5 milijuna radnih mjesta, navodi se u tome izvješću, čiju je izradu Facebook naručio.

Uz 1,35 milijardi korisnika, internetska društvena mreža Facebook kao država bila bi druga najmnogoljudnija zemlja u svijetu, iza Kine, pokazuje izvješće koje je napravila konzultantska tvrtka Deloitte&Touche za tu tvrtku.

Iako njegovi korisnici mogu nastanjivati samo virtualnu zemlju, Facebook tvrdi da generira veliki dio realne gospodarske aktivnosti, te da je u 2014. ostvario gospodarski utjecaj u vrijednosti 227 milijardi dolara te kreirao 4,5 milijuna radnih mjesta, navodi se u tome izvješću, čiju je izradu Facebook naručio.

Izvješće prati tvrtke koje održavaju stranice na Facebooku, kao i mobilne aplikacije i igre koje korisnici igraju na Facebooku te mjeri sve posljedične gospodarske aktivnosti. Također uzima u obzir potražnju za gadgetima i uslugama internetskog povezivanja koje generira Facebook.

Kada se, primjerice, tvrtka reklamira kupcima na Facebooku, dio prodaje može se izravno pripisati Facebooku. Kada su korisnici tijekom ljeta u "ledenom izazovu" donirali 100 milijuna dolara za istraživanje amiotrofične lateralne skleroze, ključnu ulogu odigrao je Facebookov video oglas.

"Ljudi vjeruju da tehnologija stvara nova radna mjesta u tehnološkom sektoru i uništava radna mjesta svugdje drugdje", rekla je u intervjuu za Reuters Facebookova operativna direktorica Sheryl Sandberg. "Ovo izvješće pokazuje da to nije istina".

Po njezinim riječima, Facebook pomaže stvoriti novi val malih tvrtki u svim područjima, od mode do fitnessa. Kao primjer navela je grupu mladih žena u gradu Bengaluru u Indiji, koja je započela posao s priborom za uređivanje kose koristeći Facebook te majku u Sjevernoj Karolini koja je pokrenula prodaju linije odjeće Lolly Wolly Doodle putem te mreže.

Autor: Poslovni.hr/Hina
20. siječanj 2015. u 11:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close