Tjedan dana otkako je premijerno predstavljen u Zagrebu, prvi hrvatski IT sustav za prepoznavanje emocija zvan Emily, ima dva potencijalna kupca. U InfoCumulusu, IT tvrtci koju je osnovao bivši IT direktor Hrvatskog telekoma Sven Marušić, a koja je zajedno sa Spanom, najvećim hrvatskim softverskim izoznikom, i marketinškom agencijom ENTG, razvio Emily, nisu komentirali o kojim se tvrtkama radi.
Marušić kaže tek da je riječ o dvije velike kompanije iz Hrvatske. “Interes kupaca je velik i reakcije su pozitivne tako da sam uvjeren da će ovakve sustave kupci tražiti sve više, ali ne znam hoće li postati jako popularni za pola, dvije ili pet godine”, kaže Marušić.
Emily je prije predstavljanja testirala Podravka kako bi procjenila uspješnost svoje nove, još neobjavljene TV reklame. U InfoCumulusu navode da je Emily vrlo jasno pokazala kako je svaki član fokus grupe reagirao na svaku od 30 sekundi novog reklamnog spota.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu