Prema podacima s kojima raspolaže internetski div Google u Hrvatskoj je osam od deset potrošača na internetu svakodnevno, 85 posto potrošača koristi web kao prvi izvor informacija, a kada je u pitanju turizam njih čak 95 posto destinaciju bira i provjerava online. Joško Mrndže, direktor Googlea za regiju Adriatics govori o novim trendovima, onome što internet donosi poduzetnicima i budućnosti online oglašavanja.
Velika prednost interneta ona je za turističke djelatnosti, s obzirom na to da gotovo pola hrvatske ponude čine mali iznajmljivači koliko oni koriste Google kao platformu?
U hrvatskoj turističkoj industriji imamo jako zanimljivu situaciju. Naime, u ukupnoj strukturi hrvatske turističke ponude mali iznajmljivači čine oko 50% naše smještajne ponude. Još uvijek oko dvije trećine njih nema internetsku stranicu, što znači niti prozor u svijet, svjetionik za nove goste. To će se naravno mijenjati, ali ljudi bi trebali biti svjesni da su njihovi potencijalni gosti na internetu i da traže, biraju, odlučuju gdje će putovati upravo surfajući internetom. Ako iznajmljivači nisu uključeni u taj proces na internetu s vlastitom internetskom stranicom, onda su njihove šanse da budu zamijećeni i dođu do novih gostiju izuzetno ograničene. Edukacija i prihvaćanje digitalnog doba koje je već odavno tu te svih njegovih mogućnosti, jest ključ novih razvojnih mogućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu