Internet je uvjerljivo najčešće korišteni medij u Hrvatskoj, a građani mu puno više vjeruju nego lani. To je pokazalo istraživanje agencije Ipsos i 24sata koje otkriva dominaciju interneta na hrvatskom medijskom tržištu. Istraživanje je provela agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika tijekom veljače i ožujka 2017. , kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosovog online panela za korisnike interneta i osobnim intervjuima u kućanstvu za one koji ga ne koriste.
Prestigao televiziju
Snaga interneta već je potvrđena u lanjskom istraživanju, a ovogodišnje je samo potvrdilo da je on glavni izvor na koji po informacije dolazi čak 62 posto Hrvata, dok 27 posto navodi televiziju kao glavni izvor. Isto tako, 69% Hrvata dolazi na internet kako bi našli informacije koje ne mogu naći drugdje, dok ih za televiziju to govori 20%. Internet je tijekom godine značajno prestigao televiziju kao medij kojem se najviše vjeruje. Tako više od 45 posto ispitanika navodi internet na prvom mjestu, dok je televizija tek na 35 posto. Važna je i točnost i pouzdanost informacija na internetu, koji je i ovdje s 42 posto prvi izvor potrage među Hrvatima.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu