Domaću aplikaciju za online naručivanje prepoznao veliki njemački ulagač

Autor: Lucija Špiljak , 02. studeni 2021. u 08:01
Jurica Smirčić, Ivana Zuber i Nikola Smirčić / FOTO: Dino Stanin / PIXSELL

APX ne gleda isključivo financijski rast, već i rast i razvoj po brojnim pokazateljima te savjetuju na partnerski način, kažu u Zoyyi.

Prije više od pola godine troje IT stručnjaka – Ivana Zuber i njezina braća Jurica i Nikola Smirčić – predstavili su nam svoju tvrtku Zoyya i istoimenu aplikaciju za upravljanje terminima i online naručivanje koju su lansirali prije točno godinu dana.

Digitalizacija tržišta pružatelja usluga bila je vizija njihove tvrtke u vrijeme kada su se potrošačke navike kupaca počele naglo mijenjati. Od lansiranja aplikacije lani rastao je kontinuirano broj pružatelja usluga, ali i krajnjih korisnika, a uskoro kreće i širenje van Hrvatske.

Skrenuli pažnju

Njihovu je ideju i potencijal prepoznao berlinski startup investitor APX, specijaliziran za ulaganja u startupe u ranoj fazi razvoja. Nedavno ih je u Hrvatsku u suradnji s Porsche Ventures u Zagreb dovela domaća IT kompanija Infinum, kako bi skrenuli pažnju investitora na inovacije iz Hrvatske i regije.

Kako su nam pojasnili iz Zoyye, prije šest mjeseci sudjelovali su na Podim konferenciji, najvećem startup događaju na području Alpe-Jadrana i Zapadnog Balkan. Tada su prvi put stupili u kontakt s APX-om i u samo dva mjeseca potvrdili investiciju, prvu za mladu Zoyyu, čiji iznos zasad ostaje nepoznat.

2500

posto iznosio je rast kod B2B korisnika u posljednjih šest mjeseci

“U APX-u imamo dojam da im je zaista stalo do uspjeha Zoyye; ne gledaju isključivo financijski rast, već i rast i razvoj po brojnim pokazateljima i savjetuju nas na jedan partnerski način. Postoji velik prostor za unapređenje pružatelja usluga u Hrvatskoj u smislu informatizacije i automatizacije poslovanja. Potrebno ih je informirati, usmjeriti se na marketing i prodaju.

Nastojimo promovirati naše korisnike koliko i nas. Za sve to su potrebni značajni resursi, tako da smo investiciju namijenili ulaganju u marketing te razvoj prodajne mreže. APX nam je po tom pitanju dao slobodu u alociranju sredstava, na nama je da ih iskoristimo najbolje što možemo”, pojašnjavaju čelnici Zoyye.

U proteklih godinu dana napravili su više od deset dubinskih intervjua, a kažu kako ih pružatelji usluga danas prepoznaju kao modernog i fleksibilnog partnera koji će unaprijediti segmente poslovanja za koje pružatelji nisu imali vremena ili znanja razvijati.

“Bilo je tu unaprjeđenja poput poboljšanog UX-a i dizajna, unaprijeđenog sustava SMS i Email automatskih podsjetnika, dodane su povijesti dolazaka krajnjih klijenata i mogućnost ostavljanja recenzija, a najuočljiviji je novi marketplace. Tu smo ugradili pretraživanje po lokaciji i nazivu pružatelja usluga, automatsko identificiranje lokacije korisnika koji pretražuje i filtriranje pružatelja usluga ovisno o lokaciji u kojoj se korisnik nalazi, ugradili više kategorija pružatelja usluga…

Upravo radimo na još detaljnijim izvještajima koji će biti još bolja pomoć u analizi poslovanja i omogućiti im donošenje odluka na temelju stvarnih podataka”, pojašnjavaju iz Zoyye.

Primjenjiva za sve

Aplikacija je primjenjiva za sve koji pružaju usluge u točno određenom terminu, stoga je koriste zdravstvene ustanove i ustanove za laboratorijska testiranja, fizioterapeuti, stomatolozi, knjigovodstvene i konzultantske usluge, fitness i sport, usluge čuvanja kućnih ljubimaca, frizerski saloni, saloni ljepote…

“Ispostavilo se da industrija ljepote najviše ima potrebu za online naručivanjem i digitalizacijom poslovanja, a da su najmanje toga svjesni u odnosu na ostale branše. Stoga smo se odlučili upravo za taj segment i trenutno su naši marketinško-prodajni napori fokusirani na salone ljepote, frizere, barbere i ostale sudionike beauty industrije. Rast je značajan.

Ako pogledamo zadnjih šest mjeseci, kod B2B korisnika rast je 2500 posto, povećanje krajnjih korisnika je 935 posto, a općenito rezervacija online termina je porasla za 800 posto”, navode naši Ivana, Jurica i Nikola.

Djelatnici u beauty industriji još uvijek su vezani uz svoje bilježnice za termine, no oni koji su isprobali Zoyyu, brzo su se prilagodili prema tvrdnjama naših sugovornika.

“Pomoć svakako imamo i od krajnjih korisnika, B2C klijenata, koji su već počeli tražiti od svojih omiljenih salona da uvedu online naručivanje.

Žele brzo i jednostavno doći do termina, u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu, dobiti podsjetnik na rezervaciju, imati transparentan pregled termina u kalendaru. Navikli su sve imati na dlanu, u svom mobitelu, i toga će uskoro sve više salona postati svjesno”, ističu.

U tvrtki trenutno na daljinu radi desetero stalnih članova tima i u procesu su zapošljavanja još dvoje, u prodaji i customer satisfaction odjelu. Raduje ih, kažu, broj, rast i zadovoljstvo korisnika, a sada će se usmjeriti na monetizaciju.

“Dosad je veliki naglasak bio na omogućavanju besplatnih planova za early adoptere. I dalje imamo besplatne planove za male biznise, ali smo ugradnjom naprednih funkcionalnosti dodali i planove koji se plaćaju. Što se aplikacije tiče, bit će unapređenja i u 2022. U planu su Google i Facebook integracije (book with Google, book with Facebook), fiskalna blagajna, plaćanje termina unaprijed, grupni termini te dostupnost aplikacije na Google i App Storeu. U planu imamo izaći na zapadna tržišta, odnosno širiti izvan Hrvatske imidž Zoyye kao najbolje aplikacije za upravljanje terminima i online naručivanje na usluge”, zaključuju Ivana Zuber te Nikola i Jurica Smirčić.

Komentirajte prvi

New Report

Close