Deloitteovi stručnjaci za sektor tehnologije, medija i telekomunikacija (TMT) ističu u najnovijem izvješću pod naslovom Global Mobile Consumer Trends rastuće trendove u povezivosti i korištenju mobilnih telefona u svim segmentima potrošača. Nova ovisnost je ponovno dokazana i poprima globalne okvire i predstavlja ogroman utjecaj na ukupno društvo. Ipak, trend je još uvijek u razvoju i nejasno je tko će najviše iskoristiti ovu priliku za novi gospodarski rast i poziciju na tržištu.
Hrvatska, kao i svaka druga zemlja članica EU ima veliku priliku iskoristiti ovaj trend i za gospodarski razvoj i rast – sama lokacija tvrtke unutar EU skoro je nevažna, već koncept i samo poslovno rješenje postaje najvažniji element uspjeha. Vrijeme je za uspjeh hrvatskih tvrtki iznad razine pojedinih manjih priča. Nedavna akvizicija Microsofta preuzimanjem LinkedIna pokazuje koja je magnituda ovih kretanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu