Crnohumorna igra na hrvatskom u kojoj su najznačajniji motivi obiteljski problemi

Autor: Lucija Špiljak , 26. travanj 2021. u 22:00
Kevin Mainenti planira se baviti izradom igara kao narativni, ali i game designer/PD

Mainenti je sam osmislio narativ, priču, likove, situacije i game design, a u igri je sudjelovalo i 12 glumaca.

Kevin Mainenti, mladi student filmske i televizijske režije i produkcije na VERN-u, predstavio je nedavno svoju prvu videoigru pod nazivom The Knight and The Witch (Vitez i vještica), koja između ostalog ima i hrvatsku naraciju, a dostupna je na itch.io platformi za nezavisne digitalne kreatore.

Glavni lik igre je vještica Sarina koja uz pratnju svog supruga viteza Williama traži magične artefakte kako bi postala dovoljno jaka da izliječi svoju kćer od prokletstva. No na putu im stoje bizarni likovi poput troglavog zmaja alkoholičara, prehlađenog minotaura, doktora kostura bez ruke, šerifa koji popije previše laksativa te mačke s perverznim komentarima.

Iz opisa igre vidljivo je kako je Kevin ciljao na crni humor ne bi li ublažio ozbiljnost teme koja se krije u igri.

Na igri radio tri godine

“Kroz igru igrač počinje sumnjati da nešto nije u redu, a kada spoji sve puzzle, onda shvaća prije kraja igre što se dogodilo i o čemu je točno igra, a to je trauma i nemogućnost prihvaćanja onoga što se dogodilo. Nešto slično filmu Shutter Island i seriji Wandavision.

Svi likovi su nekako povezani s tim, ali opet i oni imaju neki svoj problem koji je većinom obiteljski, tj. obiteljski problemi su tu najznačajniji motivi. U igri, koja traje oko sat i pol s više mogućih završetaka, prolaze se teme krivnje, traume, tuge i neprihvaćanja stvarnosti, ali uz humorističan ton”, pojašnjava Kevin.

Želio je napraviti igru koja je prvenstveno narativna, a kako mu je programiranje strano, optimalna opcija bila je kreirati igru u programu RPGMaker MV. “Igra izgleda kao stare Final Fantasy igre iz početka 90-i, ali nema combata. Donosiš odluke kako pristupiti razgovoru ili što ćeš napraviti, tipa hoćeš li pomoći maloj curici koja se izgubila u mračnoj šumi, ili je odbiti.

Rješavaš i problem kako naći novac za aukciju na kojoj se nadmećeš tako da nagovoriš plesačicu Dalmatinku da izađe s princom s istrijanskim naglaskom”, pojašnjava kreator koji je na igri radio tri godine.

Kevin je rodom iz Višnjana u Istri, inače piše i režira kratke filmove i dosad je napravio tri filma u čijem su fokusu često bizarne teme, a jedan od njih je Posljednja Piletina koji je dostupan i na Vimeu.

Igra je prvenstveno narativna, odluke se donose kroz razgovore s likovima/PD

Kako bi naučio kreirati igre, pomogao mu je najprije tečaj kreativnog pisanja i zatim tečaj game designa na akademiji Machina Game Dev Academy uz mentorstvo studija Playrix Croatia, gdje uče 3D modeliranje, programiranje, Unity engine, digitalno crtanje, game i narrative designe; sve što treba osobi “koja želi ući u svijet videoigara”, kako kaže Kevin.

Na tečaju je prolazio narativ u igrama i filmovima, vježbali su svaki tjedan kako bi njihove priče bile što bolje, prolazili mehanike igre i stvaranje likova, te način kako izbalansirati igru, psihologiju igrača i produkciju igre.

Stoga je za svoju prvu igru sam osmislio narativ, priču, likove, situacije, ali i game design. U igri je sudjelovalo 12 glumaca, uz one koji su pomagali oko lektoriranja i playteasinga.

Kevin se nije oslanjao toliko na ulaganje u marketing, već je o igri obavijestio pratitelje na Facebooku i LinkedIna, stoga ga raduje što je igru skinulo 38 ljudi, a pregledalo 1000. “Kada dođe do 100 downloada, tad ću biti sretan čovjek. Mislim da je ljude najviše zaintrigiralo to što igra ima hrvatski voice over.

Ovako se napamet ne mogu sjetiti nijedne druge igre,gdje likovi u igri pričaju hrvatski, tako da se time sigurno izdvaja od drugih videoigara”, kaže Kevin.

Mobilne igre najpopularnije

Smatra kako Hrvatska ima nekoliko odličnih gaming studija, od Croteama, Exordiuma do Gamechucka te da će ta brojka rasti, kao i potencijal gaming centra u Novskoj.
“Najviše ljudi igra mobilne igre, mislim da je i duplo više od PC gamera i konzolaša.

U mobile gamingu je najviše novca. Planiram se baviti izradom videoigara prvenstveno kao narativni, ali i game designer.

Trenutno s ekipom radim na jednoj igri i u budućnosti će biti još mojih narativnih igara, ali s malo većim budžetom. Mogući su planovi o radu u nekoj gaming firmi, možda vlastita gaming firma, ali svakako kombinacija i filmova i videoigara”, zaključuje Kevin Mainenti.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close