Chiriboo Funderbeam kampanjom želi izaći na tržište Srbije i Slovenije

Autor: Josipa Ban , 18. travanj 2023. u 13:25
Chiriboo timu pridružio se i Juraj Šebalj - rally vozač/M. Lukunić/PIXSELL

U nekoliko dana digitalna platforma za prodaju automobila prikupila 48.000 eura.

Nedavno lansirana platforma Chiriboo, prvi regionalni digitalni alat za prezentaciju i prodaju automobila prikupila je, do sada, 48 tisuća eura kapitala kroz kampanju grupnog financiranja pokrenutu prije nekoliko dana na platformi Funderbeam.

Najveći je investitor, trenutno, kompanija Commondo, strateški partner Chiribooa, koja je uložila 20 tisuća eura. Ostatak je ulagača anoniman.

Cilj je pokretačima Chiribooa kroz još 14 dana, koliko je predviđeno trajanje kampanje, prikupiti između 100 i 200 tisuća eura. Novac će biti uložen u razvoj platforme i regionalno širenje, a prva tržišta na koja Chiriboo, nakon Hrvatske, planiraju lansirati su Slovenija i Srbija.

300

tisuća eura uloženo je dosad u razvoj softvera za Chiriboo platformu

Korisnici i ulagači
Otkriva to Marko Stojaković koji je u Chiriboou odgovoran za investicije, financije i partnerstva te razvoj komercijalnih proizvoda, a ujedno i jedan od osnivača te direktor tvrtke Make IT Easy, koja je razvila softver MobilityOne za upravljanje voznim parkom.

Iza projekta Chiriboo, naime, uz Stojakovića i ostatka ekipe iz Make IT Easyja, stoji grupa iskusnih stručnjaka iz raznih područja. Među njima je i Juraj Šebalj, rally vozač, ali i jedan od najboljih poznavatelja automobilskog tržišta te generalni direktor Chiribooa koji također planira uložiti u alat koji bi trebao uvesti digitalizaciju u još uvijek vrlo tradicionalnu automobilsku industriju u kojoj kupci ipak preferiraju vozilo vidjeti “uživo”.

Stojaković navodi da ovom investicijskom kampanjom planiraju privući male i srednje ulagače koji prepoznaju potencijal Chiribooa. Naime, platforma je to koja je usmjerena korisnicima, odnosno kupcima kojima bi trebala omogućiti jednostavniju i bržu kupovinu automobila. Novac koji planiraju prikupiti bit će dovoljan, kaže Stojaković, za razvoj i poslovanje za prvih godinu dana nakon čega se nadaju i pozitivnom poslovnom rezultatu. A do sada su, kaže, samo u razvoj softvera uložili 300 tisuća eura, i na tome ne misle stati.

”Softver i aplikacija će biti nadograđivani i razvijat ćemo ih još godinama sukladno reakciji tržišta, odnosno korisnika te njihovih komentara i potreba”, ističe Stojaković.

Funderbeam iskustvo
Trenutno, Chiriboo nudi pregled cijena, fotografija, tehničkih podataka i sastava opreme za više od 3000 modela dostupnih na našem tržištu. Kao glavne prednost pokretači platforme navode dvije stravi – pametnu “Tražilicu” i “Usporedilicu”. Pametna “Tražilica” omogućuje jednostavnu pretragu modela, a “Usporedilica” njihovu usporedbu. Također, navode, imaju bazu automobila spremnih za brzu isporuku.

Na upit zašto su se odlučili baš za kampanju putem Funderbeama Stojaković odgovara da generalno s platformom imaju dobro iskustvo jer su na njoj, s Make IT Easy, prošli već dvije runde grupnog financiranja. Doduše, prvih su par dana imali određenih tehničkih poteškoća pa nisu mogli primati investicije.

Koliko je Funderbeam trenutno atraktivan za prikupljanje kapitala među osnivačima startupova te investitorima pokušali smo saznati od Ognjana Despota, voditelja Funderbeama za srednju i istočnu Europu, no nije se javljao. Do sada je od 2017., kada je pokrenuta, putem nje novac prikupljalo 11 domaćih startupova.

Komentirajte prvi

New Report

Close