Agrokoru se posrećilo unazad godinu dana stvoriti barem jednu potpuno novu vrijednost. Razvikana Abrakadabra, koja kao ni ostatak koncerna nije bila pošteđena raznolikih nagađanja o svojim poslovnim rezultatima, uspjela se pozicionirati među pet najvećih internetskih trgovaca u Hrvatskoj. Pokazuju to rezultati trećeg godišnjeg istraživanja internetske trgovine u Hrvatskoj – State of Ecommerce Mind 2017, koje je u ožujku provela tvrtka Ceneje i njen portal Jeftinije.hr.
Darko Dujić, direktor Ceneje i Shopper's Minda Hrvatska nakon predstavljanja rezultata istraživanja na konferenciji sMind Ecommerce Day 2017. plasman Abrakadabre nije želio ni potvrditi ni opovrgnuti. Neslužbeno doznajemo da u pet najvećih internetskih trgovaca u Hrvatskoj ulaze eKupi, koji je i dalje najveći domaći igrač. Slijedi eBay, a ostatak grupe pet najuspješnijih, ne nužno tim redom, čine AliExpress, Amazon i Abrakadabra. "Ecommerce star je 25 godina, ali i dalje munjevito raste. U Hrvatskoj svi rastu, ali čak ni Amazon i eBay lani ovdje nisu rasli toliko brzo kao AliExpress. On je utrostručio svoj tržišni udio u odnosu na godinu ranije", kaže Dujić. Koliko je veliko hrvatsko tržište internetske trgovine nismo uspjeli doznati iz istraživanja sMinda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu