Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Broj 1 u Hrvatskoj i dalje je eKupi iz MSAN grupacije

Autor: Bernard Ivezić
05. travanj 2017. u 22:01
Podijeli članak —
Darko Dujić, direktor Ceneje i Shopper's Minda Hrvatska/Tomislav Miletić/PIXSELL

Nezaustavljivi Kinezi – AliExpress lani utrostručio svoj tržišni udio u Hrvatskoj, a dobre rezultate bilježi i češki Mall.hr.

Agrokoru se posrećilo unazad godinu dana stvoriti barem jednu potpuno novu vrijednost. Razvikana Abrakadabra, koja kao ni ostatak koncerna nije bila pošteđena raznolikih nagađanja o svojim poslovnim rezultatima, uspjela se pozicionirati  među pet najvećih internetskih trgovaca u Hrvatskoj.  Pokazuju to rezultati trećeg godišnjeg istraživanja internetske trgovine u Hrvatskoj – State of Ecommerce Mind 2017, koje je u ožujku provela tvrtka Ceneje i njen portal Jeftinije.hr.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Darko Dujić, direktor Ceneje i Shopper's Minda Hrvatska nakon predstavljanja rezultata istraživanja na konferenciji sMind Ecommerce Day 2017. plasman Abrakadabre nije želio ni potvrditi ni opovrgnuti. Neslužbeno doznajemo da u pet najvećih internetskih trgovaca u Hrvatskoj ulaze eKupi, koji je i dalje najveći domaći igrač. Slijedi eBay, a ostatak grupe pet najuspješnijih, ne nužno tim redom, čine AliExpress, Amazon i Abrakadabra. "Ecommerce star je 25 godina, ali i dalje munjevito raste. U Hrvatskoj svi rastu, ali čak ni Amazon i eBay lani ovdje nisu rasli toliko brzo kao AliExpress. On je utrostručio svoj tržišni udio u odnosu na godinu ranije", kaže Dujić. Koliko je veliko hrvatsko tržište internetske trgovine nismo uspjeli doznati iz istraživanja sMinda.

Agrokoru se posrećilo unazad godinu dana stvoriti barem jednu potpuno novu vrijednost. Razvikana Abrakadabra, koja kao ni ostatak koncerna nije bila pošteđena raznolikih nagađanja o svojim poslovnim rezultatima, uspjela se pozicionirati  među pet najvećih internetskih trgovaca u Hrvatskoj.  Pokazuju to rezultati trećeg godišnjeg istraživanja internetske trgovine u Hrvatskoj – State of Ecommerce Mind 2017, koje je u ožujku provela tvrtka Ceneje i njen portal Jeftinije.hr.

Darko Dujić, direktor Ceneje i Shopper's Minda Hrvatska nakon predstavljanja rezultata istraživanja na konferenciji sMind Ecommerce Day 2017. plasman Abrakadabre nije želio ni potvrditi ni opovrgnuti. Neslužbeno doznajemo da u pet najvećih internetskih trgovaca u Hrvatskoj ulaze eKupi, koji je i dalje najveći domaći igrač. Slijedi eBay, a ostatak grupe pet najuspješnijih, ne nužno tim redom, čine AliExpress, Amazon i Abrakadabra. "Ecommerce star je 25 godina, ali i dalje munjevito raste. U Hrvatskoj svi rastu, ali čak ni Amazon i eBay lani ovdje nisu rasli toliko brzo kao AliExpress. On je utrostručio svoj tržišni udio u odnosu na godinu ranije", kaže Dujić. Koliko je veliko hrvatsko tržište internetske trgovine nismo uspjeli doznati iz istraživanja sMinda.

 

2,7 mlrd.

kuna vrijedit će hrvatsko tržište internetske kupovine u 2017.

 Prema prognozama portala Statista ove se godine očekuje se da će eEcommerce rasti devet posto na promet od 2,7 milijardi kuna. Dujić kaže da posebno veliki pomak u branši iskazuju novi igrači. Pri tome navodi Abrakadabru, ali i dva velika strana trgovca. U Hrvatsku je početkom prošle godine ušao najveći češki internetski trgovac Mall.cz, i to pod brendom Mall.hr. Raste i najveći mađarski trgovac potrošačkom elektronikom Extreme Digital. Dujić pojašnjava da su i Abrakadabra i Mall.hr ostvarili zamjetne rezultate, iako s potpuno različitim pristupom tržištu.  Mall.hr se, naime, cijelo vrijeme pokušava što više držati ispod radara. Prema istraživanju State of Ecommerce Mind 2017, pet najvećih trgovaca u Hrvatskoj sada drži gotovo polovicu tržišnog kolača.

Preostalih top 20 igrača zajedno drži petinu tržišta, dok 34 posto tržišta otpada na sve ostale internetske trgovce u Hrvatskoj. "Ulaganja velikih igrača stvorila su pozitivan pritisak na tržište, posebno na male, takozvane garažne trgovce, koji u svojim nabavnim kanalima do sada nisu bili najtransparentniji i koji su naglasak stavljali na cijenu, a to se odrazilo i na ulaganja u kvalitetu što se vidi na primjeru vrhunske usluge Namještaj.hr-a", kaže Dujić. Dodaje da su takvi napori rezultirali smanjenjem broja korisnika interneta koji ne kupuju online s 12 na devet posto. Usto, povećala se prosječna potrošnja po transakciji za 7,6 posto u godinu dana. Kao idući prostor za utakmicu trgovaca Dujić vidi  dostavu. 

Web trgovac

Namještaj.hr šampion
Web trgovac godine u Hrvatskoj je Namještaj.hr, koji je zahvaljujući vrlo vjernim i zadovoljnim kupcima osvojio nagradu Web trgovca godine 2017. Champion Award. Kao glavni izazivač, odnosno dobitnik nagrade Web trgovca Challenger Award je SonusArt.hr. U izboru za web trgovca godine sudjelovalo je 22,4 tisuća online potrošača te stručna komisija.

Autor: Bernard Ivezić
05. travanj 2017. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close