Najveća turska korporacija Arçelik u Hrvatskoj je s brendovima Beko i Grundig zauzeo dvije top pozicije u svim segmentima tržišta bijele i smeđe tehnike, objavila je kompanija na sajmu IFA u Berlinu. Hakan Bulgurlu, predsjednik Uprave Arçelika, kaže da je kompanija uspjela u svim zemljama u kojima posluje, a zastupljena je na više od sto tržišta na pet kontinenata, doći na popis top tri brenda u branši.
Bulgurlu je sa zvijezdom nogometnog kluba Barcelona Ericom Abidalom predstavio prvi kobrendirani frižider Beko FC Barcelona koji će se prvo pojaviti u trgovinama u Španjolskoj, a zatim u ostatku Europe, uključujući Hrvatsku. Frižider ima tehnologiju koja je može očuvati svježinu voća i povrće do 30 dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu