Aplikacija Zoyya uz narudžbe pomaže i kod organizacije poslovanja

Autor: Lucija Špiljak , 29. travanj 2021. u 22:00
Suosnivači Zoyya aplikacije za online naručivanje na usluge

Cilj je krajnjim korisnicima pružiti online naručivanje na što više raznolikih usluga.

U vrijeme kada je digitalizacija neminovna u poslovnom svijetu kakav danas poznajemo, a usmena komunikacija sve rjeđa sa svakom novom generacijom, kao nužan potez nameće se modernizacija tržišta pružatelja usluga.

Prepoznali su to braća Nikola i Jurica Smirčić te njihova sestra Ivana Zuber, troje IT stručnjaka koji su u lani u studenom lansirali aplikaciju Zoyya za upravljanje terminima i online naručivanje.

Zvuči kao savršena stvar u vrijeme (pandemije) kada se mijenjaju potrošačke navike kupaca i online kultura kupovine postaje sve jača, a milenijalci i generacija Z gotovo pa zaziru od naručivanja na tretmane i/ili preglede telefonskim putem. Istovremeno se pružatelji usluga često izgube među terminima ispisanima u knjigama.

Istraživanjem tržišta uočili su kako je pružateljima usluga potreban poticaj za digitalizaciju poslovanja, a smatraju kako upravo Zoyya može pomoći kod optimizacije poslovanja, povećanja prihoda, manjak gubitka novca zbog propuštenih termina.

“To je vani uvriježen način rada, no na našim prostorima još moramo raditi na tome, stoga se trudimo informirati tržište o koristima ovakvih alata. Potrebno je pozitivno iskustvo s korisnicima koji imaju takav poslovni mindset – koji teže modernizaciji, novim stvarima, gledaju kako unaprijediti poslovanje i poboljšati korisničko iskustvo”, pojasnili su.

Zoyya omogućava pružateljima usluga da više ne gube vrijeme i da zarade više po satu rada – vizija je digitalizacija tržišta pružatelja usluga, čime bi se krajnji korisnici mogli naručiti brzo, jednostavno i kad god žele u samo tri klika.

Pripremaju se za izlazak na strana tržišta

Na ideju su došli u travnju 2020. godine, a već krajem ljeta imali su prve beta korisnike koji su besplatno koristili aplikaciju kako bi poduzetni trojac bio siguran da je proizvod u skladu s potrebama tržišta.

Nakon razvoja osnovne verzije lansirali su Zoyyu u studenom 2020. godine, a od tada broj njihovih klijenata raste, uz naglasak na beauty segment, medicinske i veterinarske usluge, fitness centre…. Za cijeli proces koristili su vlastita sredstva, a Zoyyu žele unaprijediti dodavanjem naprednih funkcionalnosti za kompleksne bookinge. Također su u fazi pripreme za izlazak na strana tržišta.

“Osluškujemo tržište, pratimo potrebe naših korisnika s kojima imamo blisku suradnju i unaprjeđujemo Zoyyu kako bi što bolje odgovarala specifičnostima poslovanja raznih pružatelja usluga. To je skalabilan sustav te jednako dobro funkcionira neovisno o veličini poduzeća; mogu je koristiti i oni koji tek počinju s razvojem biznisa, ali i velika kompleksna poduzeća koja djeluju na više lokacija i moraju usklađivati resurse i radno vrijeme brojnih djelatnika”, pojašnjava Nikola Smirčić ideju ove svojevrsne digitalne tržnice usluga.

Jednostavno i brzo

Osim benefita za pružatelje usluga, Zoyya krajnjem kupcu omogućava naručivanje kod istih pružatelja usluga online u bilo koje doba, s podsjetnikom prije termina i mogućnosti recenzije.

“Pružatelj usluga napravi svoj profil u Zoyya aplikaciji i dozvoli online naručivanje i objavu na našoj digitalnoj tržnici usluga. Krajnji korisnik klikne na željenog pružatelja usluga (ili dobije direktan link od pružatelja usluga putem pozivnice), odabere željeni termin i vrijeme te se naruči na uslugu.

Dobije potvrdu termina, može si postaviti podsjetnike na termin te nakon završetka usluge dobiva mogućnost ostavljanja recenzije”, pojašnjava Smirčić.

Zoyya sadrži sve potrebno za upravljanje terminima, djelatnicima i navikama naručivanja klijenata: online naručivanje, digitalnu knjigu narudžbi za evidenciju, set funkcionalnosti za smanjivanje propuštenih termina, pregledan kalendar i rasporede (pregled po danu, tjednu, mjesecu…), izvještaje, još jedan kanal za isticanje svoje ponude te marketinško prodajni kanal komunikacije s klijentima.

Time se žele istaknuti među drugim aplikacijama online naručivanja koje su specijalizirane, jer njihova aplikacija uz narudžbe pomaže i kod organizacije poslovanja.

“Primijetili smo da svi i dalje zapisuju termine u bilježnice, nose ih doma, nisu skloni promjenama i prilagodbi već tradiciji. Djelatnicima je nezgodno da nose bilježnicu doma i javljaju se na telefonu usred posla. U ovom slučaju bi aplikacija preuzela operativni dio.

Također, želimo u aplikaciju ugraditi napredne mogućnosti bookinga, gdje za konzumaciju jedne usluge pružatelje treba omogućiti više resursa. Želimo model koji će se moći konfigurirati dostupnost usluga. Sa strane kupca da sve što je potrebno za uslugu budu na jednom mjestu”, ističe Smirčić.

Kako Ivana Zuber ističe, žele da prednosti Zoyye upozna što više korisnika raznih industrija i djelatnosti jer je cilj krajnjim korisnicima pružiti online naručivanje na što više raznolikih usluga, tako da nemaju fokus na velike, male ili pak pojedinu branšu.

“Ali, u planu je jedan veći projekt za korisnike o kojem ćemo vas s veseljem obavijestiti kad dođe do faze komercijalizacije. Svakako smo razvijali Zoyyu kako bi mogla podržati i velike Enterprise sustave, a vidimo i veliki prostor za primjenu Zoyye u javnom sektoru gdje bi se građanstvu moglo omogućiti brzo i jednostavno naručivanje na razne usluge”, zaključuju Smirčić i Zuber.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
ZLATNI PARTNER
PARTNER
PARTNER
partner
PARTNER
partner
partner

New Report

Close