Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Anna, virtualna kućna pomoćnica, vodi kroz kupnju proizvoda Gorenja

Autor: Poslovni.hr
11. rujan 2017. u 14:02
Podijeli članak —
Sustav je razvijen u suradnji s Microsoftovim stručnjacima, Foto: PD

Komunikacija s digitalnim asistentom postat će iskustvo jednako odlasku u trgovinu.

Predstavljanje virtualne kućne pomoćnice Anne koju potpisuje slovenski proizvođač kućanskih uređaja Gorenje obilježilo je šestodnevni svjetski sajam potrošačke elektronike i kućanskih aparata IFA Berlin koji se od 1. do 6. rujna održavao u tom gradu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Anna je zapravo besplatna digitalna usluga koja će u obliku virtualnog asistenta za kupovinu te savjetnika o drugim specifičnim Gorenje proizvodima biti dostupna na različitim platformama poput Facebook Messengera ili Skypea te nekolicini Googleovih servisa.

Predstavljanje virtualne kućne pomoćnice Anne koju potpisuje slovenski proizvođač kućanskih uređaja Gorenje obilježilo je šestodnevni svjetski sajam potrošačke elektronike i kućanskih aparata IFA Berlin koji se od 1. do 6. rujna održavao u tom gradu.

Anna je zapravo besplatna digitalna usluga koja će u obliku virtualnog asistenta za kupovinu te savjetnika o drugim specifičnim Gorenje proizvodima biti dostupna na različitim platformama poput Facebook Messengera ili Skypea te nekolicini Googleovih servisa.

Sustav je razvijen u suradnji s Microsoftovim stručnjacima, a u budućnosti će se nadograđivati novim i različitim vještinama te će se komunikaciju s Annom što je moguće više učiniti sličnom onoj ljudskoj. 
 Pojasnio je to voditelj digitalnog marketinga grupe Gorenje Vladimir Nardin koji smatra i da roboti neminovno postaju dio ljudske svakodnevice te zapravo pojednostavljivanjem svakodnevnih zadataka podižu kvalitetu života. “Ovime nastojimo olakšati proces istraživanja proizvoda i pružiti jednostavnu, prikladnu i ugodnu opciju za bolju i bržu informiranost kako bi potrošači bili što kvalitetnije opremljeni za odabir Gorenje proizvoda – najprikladnijih za njihove specifične potrebe i želje. Sada imamo Annu koja omogućava iskustvo identično onom odlaska u Gorenje trgovinu”, napominje Nardin.

Gorenje uz Annu ima i liniju digitalne kuhinjske opreme pod brendom Asko koja olakšava rad u kućanstvu tako da savjetima pomaže pri odabiru recepata i namirnica, pa čak i skladištenju hrane. No, ni Anna ni Asko nisu prvi izleti Gorenja u ovo područje već svojevrstan tehnološki usklađen i logičan nastavak ranije započete transformacije poslovanja prema sektoru pametnih i povezanih kućanskih uređaja koje odlikuje i visoka interaktivnost. S brendom Atag Gorenje je već osvojio, primjerice, nizozemsko tržište gdje su sklopili ugovore za opremanje 44 kuće pametnim i povezanim uređajima. Uskoro će se, najavljuju u Gorenju, ove tri linije povezati u jedan funkcionalni i zaokruženi sustav, a sada nakon IFA-e slijedi predstavljanje Anne na drugim tržištima gdje je Gorenje prisutno.

Inače, IFA je vodeći svjetski sajam na kojem globalno poznati proizvođači tehnološke opreme i uređaja predstavljaju svoje inovacije te sklapaju unosne ugovore, pa je tako, prema informacijama predsjednika Uprave IFA-e Christiana Gökea, samo ove godine utanačeno poslova u vrijednosti od najmanje 4,7 milijardi eura.     

Autor: Poslovni.hr
11. rujan 2017. u 14:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close