Amodo tehnologija mobilityONE-u omogućava analizu vožnje

Autor: Josipa Ban , 05. rujan 2022. u 22:00
Marijan Mumdžiev, CEO Amoda, koji je stekao status lidera europske insurtech scene/J. Regović/PIXSELL

Domaća insurtech kompanija Amodo putem suradnje s Make IT Easy proširit će bazu klijenata izvan područja insurtecha.

Zajedno smo jači, zaključile su dvije domaće tehnološke kompanije, Amodo i Make IT Easy. Vođene tim zaključkom sklopile su strateško partnerstvo u sklopu kojeg će raditi na razvoju i lansiranju ekspertnog rješenja iz područja mobilnosti.

Inovativno rješenje, objašnjavaju, bazira se na plug and play principu koji upravlja voznim parkovima te koristeći pametni telefon prikuplja podatke u svrhu analize načina vožnje bez potrebne ugradnje dodatnih uređaja za telemetriju u vozila.

Obje bi kompanije ovim partnerstvom trebale profitirati, i Amodo čija se tržišno dokazana platforma (Amodo Connected Insurance), a koja osiguravateljima i brokerima omogućuje kreiranje i plasman personaliziranih proizvoda temeljenih na bihevioralnim podacima, ali i Make IT Easy, startup koji je razvio platformu mobilityOne za upravljanje mobilnom imovinom.

Startupu koji kreće u osvajanje tržišta, i koji se nalazi u drugoj rundi financiranja, ono će omogućiti analizu vožnji korisnika s ciljem smanjena troškova i štetnog utjecaja na okoliš te povećanje sigurnosti vožnje poticanjem odgovornog i održivog ponašanja u prometu.

Kao rezultat suradnje, mobilityONE platforma će ući u nove sfere poslovanja te postati dio rješenja u domeni dijeljenja vozila i pretplatnih modela koja su sve zastupljenija na globalnom tržištu.

Domaća insurtech kompanija Amodo, koja surađuje s tvrtkama poput američkog AIG-a, Daimlera, Forda, Porschea, a u Hrvatskoj osiguravajućim kućama Croatia osiguranje i Uniqom, putem suradnje s Make IT Easy proširit će bazu klijenata izvan područja insurtecha na korporativne korisnike kod kojih je nužno pratiti različite parametre načina vožnje.

Komentirajte prvi

New Report

Close