Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Alibaba ulazi u Snapchat za 200 mil. dolara

Autor: Tomislav Pili
12. ožujak 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Tvrtka vrijedi 15 mlrd. dolara/Reuters

Kineski trgovac ojačava portfelj mobilnih usluga.

Kineski internetski div namjerava za 200 milijuna dolara kupiti udjel u Snapchatu, američkom startupu kojeg je prije tri godine bezuspješno pokušao preuzeti Facebook za tri milijarde dolara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Snapchat je aplikacija za dopisivanje i razmjenu fotografija, a specifičnost je da se korespondencija odmah briše nakon pregledavanja što jamči određeni stupanj diskrecije za 100 milijuna korisnika, koliko ih Snapchat trenutno ima. Preko aplikacije je moguć i transfer novca među korisnicima. Osim toga, u siječnju je Snapchat počeo prenositi video i tekstualne medijske sadržaje. čime je ušao u snažniju tržišnu utakmicu s Facebookom i Twitterom.

Kineski internetski div namjerava za 200 milijuna dolara kupiti udjel u Snapchatu, američkom startupu kojeg je prije tri godine bezuspješno pokušao preuzeti Facebook za tri milijarde dolara.

Snapchat je aplikacija za dopisivanje i razmjenu fotografija, a specifičnost je da se korespondencija odmah briše nakon pregledavanja što jamči određeni stupanj diskrecije za 100 milijuna korisnika, koliko ih Snapchat trenutno ima. Preko aplikacije je moguć i transfer novca među korisnicima. Osim toga, u siječnju je Snapchat počeo prenositi video i tekstualne medijske sadržaje. čime je ušao u snažniju tržišnu utakmicu s Facebookom i Twitterom.

S ovom Alibabinom kupnjom, vrijednost Snapchata se procjenjuje na 15 milijardi dolara, čime je ova tvrtka osnovana prije samo četiri godine među vodećim startup tvrtkama Silicijske doline. Međutim, aplikacija je nedopuštena u Kini, pa je pitanje kakvu će vrijednost donijeti Alibabi. Kineski analitičari smatraju kako internetski trgovac želi ojačati svoj portfelj mobilnih usluga, a društvene mreže na Zapadu pokazuju se kao logičan izbor. Štoviše, pokušaji vlastitog razvoja mobilnih aplikacija u tom segmentu za sada nisu dali opiljivijeg rezultata. U Snapchat je još 2013. uložio i Tencent, najveća kineska kompanija u segmentu društvenih mreža.

Autor: Tomislav Pili
12. ožujak 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close