Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) od jeseni ove godine u nastavni program uvodi četiri koncentracije obrazovnih kolegija kreiranih prema međunarodnim trendovima u obrazovanju – Međunarodno poslovanje, Financije i Fintech, Sportski management, te koncentraciju Digitalni marketing i Umjetnu inteligenciju koje podržava svjetski informatički div IBM, koji će studentima omogućiti korištenje nekih od najmoćnijih IBM alata kako bi stekli vještine koje će im pomoći u izgradnji konkurentnih brendova.
ZŠEM je Agencija za visoko obrazovanje ocijenila najboljom hrvatskom visokoobrazovnom institucijom u području ekonomije, a koncentracije koje uvode omogućavaju specijalizaciju u nekom od navedenih područja već na preddiplomskoj razini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu