Nakon što ste savladali osnove online marketinga, vrijeme je da se posvetite onom najvažnijem – pokazateljima. Oni čine digitalnu kampanju mjerljivom i njihovim tumačenjem možemo optimizirati kampanje koje donose rezultate ili odbaciti one čije je korist upitna. Ukoliko želite, praćenje uspješnosti uvijek možete prepustiti stručnjacima koji će vam ukazati što je najbolje za vaše poslovanje, no neko temeljno znanje ipak je potrebno za sve koji imaju svoju web stranicu, internet trgovinu ili žele pokrenuti digitalnu kampanju, piše BizIT.
Konkretni podaci su jači od mišljenja
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu