5 razloga zašto trebate AdWords oglašavanje

Autor: Poslovni.hr , 04. kolovoz 2014. u 09:05
Izvor: Kako na web

Kad zainteresirani kupac pretražuje ‘podne pločice u Zagrebu’ da mu prvi rezultat pretraživanja bude upravo oglas za vašu trgovinu pločicama.

Uhvatiti oglasom potencijalnog kupca upravo kad razmišlja o onome što mu nudite – cilj je i misija mnogih marketinških kampanja, a uz Google Adwords oglašavanje upravo to je moguće napraviti i to u par klikova.

Zato u AdWords kampanje danas ulažu gotovo svi, pa čak i međunarodno poznati brendovi i velike kompanije, ali takvo je oglašavanje posebno pogodno za male i srednje poduzetnike koji o svakoj kuni uloženoj u marketing moraju dvaput promisliti, a evo i zašto:

1. Ciljano i kontekstualno

Oglašavanjem putem Adwords sustava svoje kupce lovite u trenutku kad su već na pola puta do odluke o kupnji – pretražuju taj ili slične proizvode na Googleu ili su zainteresirani za djelatnost ili tematiku u koju vaš proizvod pripada odnosno spadaju u vašu ciljnu skupinu – čitaju o tome na internetu. Takvim oglašavanjem, dakle, budžet trošite uglavnom na one koji su stvarno zainteresirani za vas.

2. Remarketing

Marketinški stručnjaci slažu se oko jednog – puno je lakše i jeftinije zadržati postojećeg kupca nego privući novog. Zato Google Adwords ima opciju remarketinga – ciljanog oglašavanja onima koji su već jednom posjetili vašu web stranicu, onima koji su nešto kupili ili baš onima koji su bili kod vas, ali nisu ništa kupili. Nekoga tko je prošle godine kod vas, primjerice, kupio zimske gume ili uplatio ljetovanje možete, kad ponovno dođe sezona, oglasom podsjetite na sebe.

3. Mjerljivo

Za razliku od oglašavanja u tradicionalnim medijima poput radija, televizije ili tiska, oglašavanjem na internetu točno znate koliko puta se vaš oglas prikazao, gdje i u koje vrijeme, koliki postotak onih koji su ga vidjeli je kliknuo na njega…Uz oglašavanje u AdWords sustavu točno znate i tko je od njih i što kupio te što ga je to te kupnje dovelo.

Također, dobivate detaljne i vrijedne statistike koliko se puta oglas prikazao i koje su ključne riječi pritom pretraživane, možete testirati više ključnih riječi ili nekoliko verzija oglasa pa ugasiti one koje daju lošije rezultate.

4. Plaća se po kliku

Za prikazivanje oglasa ne plaćate ništa! Oglas se naplaćuje tek onda kad netko na njega klikne i posjeti web stranicu koju ste odredili kao odredišnu stranicu oglasa.

5. Brzi rezultati

Iako AdWords oglašavanje ne isključuje trud i ulaganje u druge oblike online promocije, prije svega kvalitetnu web stranicu i optimizaciju za tražilice, za razliku od njih, koji zahtijevaju kontinuirani trud i daju dugoročne rezultate – daje mogućnost brzog reagiranja. Ako želite preteći konkurenciju na tražilici ili imate novu ponudu, popust ili akciju koju želite oglasiti odmah, trebat će samo par klikova da postavite oglase i oni će se početi prikazivati doslovce nakon par minuta.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Moja preporuka je odlicno hrvatsko poduzece sa super uslugama oglašavanja; Google i AdWords oglasavanja, internet marketinga, SEO optimizacija za trazilice.
AdWords oglašavanje

Pozdrav,
imam tri pitanja spremna pa molim da mi se odgovore ukoliko je netko još aktivan na ovom forumu;
1) jel se isplati internet oglašavanje?
2) jel je potrebni veliki početni kapital?
3) preporuka za konzultacije ili dogovr sa nekom kampanjom u sjevernoj hrv za daljnje savjetovanje i informiranje.

Hvala.

Isprobao sam Google Adwords na dva načina, prvi put je bilo kada sam dobio dva poklon bona, koja je trebalo doplatiti 100 kn, pa sam sveukupno imao buđet od 800 kn, naravno nije sve išlo kako sam planirao, niti su ključne riječi bile one koje dovode najviše potencijalnih kupaca, tako da od moje kampanje nije bilo prevelike koristi.
Igrom slučaja sam upoznao jednog dečka s puno iskustva u oglašavanju na Google, tako da mi je on potpuno besplatno odradio jednu malu kampanju koja je višestruko vratila ono malo uloženog [emo_namigusa], poanta svega je da ne ulazite sami u oglašavanje preko Google Adwords, ako nemate iskustva!

New Report

Close