U 2014. godini zadovoljstvo korisnika pruženom im uslugom pa samim tim i njihova lojalnost određenom operateru proizlaze iz nekoliko faktora – kvalitetne mreže i usluga, brige za korisnika, te cijena i naplate. Rezultati su to tradicionalne Studije privlačenja i zadržavanja korisnika (2014 Acquisition and Retention Study) koju jednom godišnje provodi Nokia Networks na globalno reprezentativnom uzorku. U ovogodišnjoj jubilarnoj, desetoj po redu, Studiji je sudjelovalo 12 tisuća korisnika iz 11 svjetskih zemalja.
Tko su mobilni korisnici današnjice?

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu