Srbija je ove godine domaćim gostima bila najvažnija ljetnja destinacija, njih više od 500.000 u prvih šest mjeseci odlučilo je ostati u zemlji jer su vrata mnogih drugih poželjnih inozemnih destinacija ostala zatvorena čak i nakon 15. lipnja, kada su neke od njih odlučile primiti strane goste.
A srpske turističke agencije zadovoljne su i aranžmanima za Tursku, Egipat i Albaniju jer su to još jedine bliže zemlje u koje se moglo ući. No epidemija koronavirusa utjecala je na srpski turizam i tako što su pojedine domaće destinacije rasprodane do jeseni, neki su podigli cijene, a drugi ostali na lanjskim i čak napravili i skok u odnosu na prethodnu sezonu, piše Danas.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu