Velika regionalna ofenziva Turkish Airlinesa

Autor: Poslovni dnevnik , 14. prosinac 2023. u 14:18
Foto: SHUTTERSTOCK

Turkish Airlines će povećati letove iz Istanbula i za Podgoricu i za Tivat.

Turkish Airlines planira povećati frekvencije na nekoliko ruta u regiji tijekom ljetne sezone 2024., koja počinje 31. ožujka iduće godine, ali je isključio mogućnost uvođenja letova za Banju Luku.

Osim svojih nedavno najavljenih planova za povećanje operacija prema Zagrebu s četrnaest na osamnaest tjedno, Turkish će također povećati usluge na svom drugom odredištu u Hrvatskoj – Dubrovniku – s pet tjednih rotacija tijekom ljeta 2023. na dnevne. Dodatna usluga ponedjeljkom i srijedom uvodi se od 31. ožujka.

Turkish Airlines će povećati letove iz Istanbula i za Podgoricu i za Tivat nakon potpisivanja Memoranduma o razumijevanju s Air Montenegrom ranije ove godine, omogućujući objema nacionalnim prijevoznicima da povećaju svoje frekvencije na međusobnim tržištima, piše Ex-Yu Aviation News.

Turski će prijevoznik u početku povećati letove između Istanbula i Podgorice s dvostrukih dnevno na sedamnaest tjedno, a od sredine kolovoza porast će na osamnaest tjedno. Slično tome, povećat će frekvencije na letovima za Tivat, koje je pokrenuo ovog ljeta, sa šest tjedno na devet tjedno, a od sredine kolovoza povećanje na deset tjedno.

Prijevoznik će također proširiti svoje operacije u Sarajevu dodavanjem dodatne tjedne rotacije za ukupno 21 let tjedno. Unatoč razgovorima između Turkish Airlinesa i vlasti iz Zračne luke Banja Luka, prijevoznik je odbacio uvođenje svoje druge destinacije u Bosni i Hercegovini.

“Postoje komercijalne i strukturne procjene zračne luke, a zračna luka još uvijek radi na tome. Međutim, nemamo planove za kratkoročno pokretanje operacija prema ili iz zračne luke Banja Luka”, rekli su iz Turkish Airlinesa.

Komentirajući dalje svoju prisutnost u regiji, prijevoznik je rekao: “Nedavnim pokretanjem letova za Tivat, ukupan broj odredišta u cijeloj regiji Balkana dostigao je sedamnaest. Blisko surađujemo s lokalnim vlastima na razvoju turizma i poslovnih odnosa. Osim toga, kontinuirano širimo svoju prisutnost u ovoj regiji ulažući u inovativne tehnologije i putničko iskustvo.”

Komentirajte prvi

New Report

Close