Niti nakon gotovo četiri godine od modernizacije pruge Beograd – Pančevo i izgradnje drugog kolosijeka nema vlaka koji prometuje između dva grada, kao što je to bilo godinama prije obnove.
Trenutačno se, osim za teretni promet, ta najmodernija dionica u Srbiji koristi za pet vlakova koliko ih dnevno vozi do Vršca. Iz Infrastruktura željeznice Srbije i Srbija Voza za N1 kažu da postoje kapaciteti za uspostavljanje još linija, ali da sve ovisi o Beogradu i Pančevu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu