Ukupan prihod 15 najuspešnijih kompanija u gaming industrije u Srbiji u 2022. godini iznosio je čak 150 milijuna eura, što je za 10% više u odnosu na 2021., piše eKapija. Trenutačno su u izradi 94 igrice, a srpske igre putem interneta dosad su preuzete čak 100 milijuna puta. Usto, gaming industrija otvara i 330 novih radnih mjesta, ali iako je riječ o profitabilnom poslu, nedostaje radnika, pa se već procjenjuje da ta mjesta neće biti popunjena. U 2022. objavljeno je više od 50 igara iz Srbije koje su izradili domaći timovi i tvrtke, a najveća su im tržišta SAD, Velika Britanija, Njemačka i Francuska.
Svetlana Mikić, menadžerica brenda i komunikacija Playstudios Europe kaže da s obzirom na to da je industrija mlada, u Srbiji nije bilo vremena za razvoj tolikog broja potrebnih stručnjaka. “S druge strane, formalno obrazovanje ne može pratiti tempo, ali razne inicijative donose određene pomake i u tom segmentu”, izjavila je za Euronews Srbija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu